Gå til innhold

Kjæreste på min alder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men tar du kontakt med kvinnene på nettstedet som du liker? Eller venter du på at de tar kontakt med deg?

Det er blitt bevist at kvinner i alderen 20-30 mottar nesten all oppmerksomheten p
å datingsider. De har da nok med å filtrere ut mennene de finner interessante, og tar sjelden initiativ selv.



Anonymous poster hash: c3352...2d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, det enest jeg klarer å henge meg opp i fra denne tråden er at du ønsker deg kjæreste. Det gjør jeg også. Er ikke på noen datingsider, da jeg er litt av den typen som tenker "dette skal jeg klare uten sosiale medier".. Ikke at jeg har noe som helst imot nettdating heller altså.

Ellers når det kommer til alder føler jeg ikke du burde la dette stoppe deg. Det kan jo tenkes at du ikke vet hva du går glipp av helt til du har prøvd?

:)

Hehe, jeg må nok si at du har helt rett. Jeg ønsker meg en kjæreste ;-) Skulle jo aller helst ha møtt noen personlig, men det er ikke alltid jeg har muligheten til å dra ut på for eksempel byen og treffe noen, så derfor opprettet jeg også en profil på ett dating nettsted. Når det kommer til alder så er det jo bare ett tall, men så har man jo også ønske om barn og da kan jo alder bli ett problem.

Anonymous poster hash: 5c3d2...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tar du kontakt med kvinnene på nettstedet som du liker? Eller venter du på at de tar kontakt med deg?

Det er blitt bevist at kvinner i alderen 20-30 mottar nesten all oppmerksomheten på datingsider. De har da nok med å filtrere ut mennene de finner interessante, og tar sjelden initiativ selv.

Anonymous poster hash: c3352...2d3

jeg tar selvfølgelig kontakt med dem jeg syns kan være interessante.

Anonymous poster hash: 5c3d2...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HowardRoark, on 03 Oct 2014 - 21:15, said:

I 30 årene og synes ikke at kvinner på 40 er gamle?

Jeg er 30 og synes kvinner på egen alder og litt under er GAMLE.

:laugh:

Men likevel vil du ha sex med disse eldgamle kvinnene. Anonymous poster hash: 40779...d7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Men likevel vil du ha sex med disse eldgamle kvinnene. Anonymous poster hash: 40779...d7d

Har ikke sagt at jeg vil det, nei. Hvorfor må alt handle om sex?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar selvfølgelig kontakt med dem jeg syns kan være interessante.

Anonymous poster hash: 5c3d2...74f

Og du får ikke svar? Hvordan er responsen ellers - på byen, jenter du treffer iva venner osv.?

Anonymous poster hash: c3352...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...