AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Argh!! Begynner med ett frustrasjonsutbrudd!! Jeg er en singel mann, er i begynnelsen av 30 årene og på kjærestejakt. Så i denne jakten opprettet jeg en profil på diverse dating sider. Problemet er bare det at damene som tar kontakt med meg der er gjerne 40 pluss. Eldste tror jeg var 55. Nei jeg sier ikke at 40 er gammelt ;-) Det er jo selvfølgelig hyggelig å få oppmerksomhet, men jeg ønsker meg jo helst en kjæreste på rundt min egen alder. Hva tenker damer om dette med å være sammens med en yngre mann?Anonymous poster hash: 5c3d2...74f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er snart 36 og dater akkurat nå en som nettop fylte 33. Jeg tiltrekker meg ofte litt yngre menn og tenker det er greit siden det ofte er de som tar initiativet til å bli kjent og tar det videre. Synes ikke denne alderforskjellen på 3 år er så mye. Hadde det vært en mann under 30 hadde jeg nok mest sannsynlig trukket meg unna. Dater gjerne litt eldre menn også,men helst ikke mer en 8 år eldre enn meg. Vil helst date menn på min egen alder + / - 5 år. Det du opplever ts er nok ganske vanlig. Jeg har også profil på en datingside, og mottar ofte meldinger fra menn som er over 10 år eldre eller yngre, men de bare ignorerer jeg. Anonymous poster hash: 28fbb...1c3
Gjest Heartbeat Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Nå er det damenes tur til å ha yngre menn Skjønner ikke at du skal henge deg opp i alderen? Hvorfor det? Hva med å bare bli kjent med dem? Alder er jo bare et tall Er sikker på at om det ikke stod noe om alderen deres så hadde du tatt sjansen. Er sikkert for at du vet alderen at det stagger deg.. Men blir jo noe annet om du ønsker deg barn? Da kan jeg mer forstå at du vil ned i alder 3
LillaFrosk Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Grunnen til at det kun er de over 40 som kontakter deg, er antagelig fordi de under 30 forventer å BLI kontaktet. Har vært på datingsider selv før, og jeg vet at det ramler inn -masse- fra menn i innboksen til jenter/unge kvinner (både fra yngre menn, jevnaldrede og menn som er over 20 år eldre..). Dermed trenger ikke vi/disse lete selv noe særlig.. Får jo et fantastisk utvalg i innboksen hver dag.... --,
Ultiva Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Argh!! Begynner med ett frustrasjonsutbrudd!! Jeg er en singel mann, er i begynnelsen av 30 årene og på kjærestejakt. Så i denne jakten opprettet jeg en profil på diverse dating sider. Problemet er bare det at damene som tar kontakt med meg der er gjerne 40 pluss. Eldste tror jeg var 55. Nei jeg sier ikke at 40 er gammelt ;-) Det er jo selvfølgelig hyggelig å få oppmerksomhet, men jeg ønsker meg jo helst en kjæreste på rundt min egen alder. Hva tenker damer om dette med å være sammens med en yngre mann?Anonymous poster hash: 5c3d2...74f Det er jo selvfølgelig individuelt hva man tenner på. Men for meg personlig så kicker stort sett morsinstinktet inn dersom en mann er 5-10 år yngre enn meg selv. Sier som LillaFrosk, det lønner seg å gå på jakt selv. Jeg holdt selv på med nettdating i en periode før jeg traff mannen min, og det var sjelden manko på mail fra menn som var milevis unna det jeg var på jakt etter. Regner med at menn opplever akkurat det samme. Endret 3. oktober 2014 av Ultiva
Gjest HowardRoark Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 I 30 årene og synes ikke at kvinner på 40 er gamle? Jeg er 30 og synes kvinner på egen alder og litt under er GAMLE.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 I 30 årene og synes ikke at kvinner på 40 er gamle? Jeg er 30 og synes kvinner på egen alder og litt under er GAMLE. Ja det er ingen hemmelighet at jenter/kvinner modnes raskere enn gutter/menn, men de forskjellene utjevnes som regel i 30-årene. Så bare vent, du er nok snart på bølgelengde med kvinner på din egen alder også Anonymous poster hash: 18c09...d07
Gjest HowardRoark Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Ja det er ingen hemmelighet at jenter/kvinner eldres raskere enn gutter/menn, og de forskjellene akselerer som regel i 30-årene. Anonymous poster hash: 18c09...d07 Rettet!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Rettet! Hvorfor lever da kvinner gjennomsnittlig 7 år lengre enn menn? Anonymous poster hash: 18c09...d07 3
Gjest HowardRoark Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Hvorfor lever da kvinner gjennomsnittlig 7 år lengre enn menn? Anonymous poster hash: 18c09...d07 Fordi dere sliter ut mennene dere lever sammen med!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 Hvorfor lever da kvinner gjennomsnittlig 7 år lengre enn menn? Anonymous poster hash: 18c09...d07 Kvinner bytter oftere ut blod.Anonymous poster hash: 7e7be...97c 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har blitt mye mer åpen og positiv til aldersforskjell nå enn jeg var før. Har en kompis som tidligere var sammen med ei som var jevngammel, men det skar seg etter noen år. Han hadde da blitt kjent med ei han møtte gjennom jobb. Hun er femten år eldre. Nå har de vært samboere noen år, og skal gifte seg. Jeg har ikke hørt noe negativt, selv om det var litt snakk om forholdet helt i starten. Det som teller er at de har det helt topp sammen. Så det er ikke noen regel som sier at man ikke kan passe veldig bra sammen selv om man ikke er jevngamle. Anonymous poster hash: c37a9...7f9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 I 30 årene og synes ikke at kvinner på 40 er gamle? Jeg er 30 og synes kvinner på egen alder og litt under er GAMLE. Ble negativt overrasket over dette innlegget ditt. Har syntes flere av innleggene dine tidligere har vært fine, og trodd at du har et fint og respektfull syn på kvinner generelt. Anonymous poster hash: fc719...19d 1
Gjest HowardRoark Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 Ble negativt overrasket over dette innlegget ditt. Har syntes flere av innleggene dine tidligere har vært fine, og trodd at du har et fint og respektfull syn på kvinner generelt. Anonymous poster hash: fc719...19d Hvorfor? Jeg tror jeg har et positivt kvinnesyn.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #15 Skrevet 4. oktober 2014 Hvorfor? Jeg tror jeg har et positivt kvinnesyn. Om du synes at kvinner ser så GAMLE ut, som du uttrykker det, er det nødvendig å skrive det på et kvinneforum. Du sikter til veldig mange av oss. Dessuten er det jo ikke sant at alle ser så gamle ut. Noen ganger ser en mann på 35 eldre ut enn en kvinne på 35. Anonymous poster hash: fc719...19d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #16 Skrevet 4. oktober 2014 Kvinner bytter oftere ut blod.Anonymous poster hash: 7e7be...97c Da er det bare å bli blodgiver da Hvis konsekvensen er at man lever lenger og hjelper andre til å leve lenger - vinn/vinn-situasjon. Anonymous poster hash: 256e1...f17
Broken_1988 Skrevet 4. oktober 2014 #17 Skrevet 4. oktober 2014 Åå, det enest jeg klarer å henge meg opp i fra denne tråden er at du ønsker deg kjæreste. Det gjør jeg også. Er ikke på noen datingsider, da jeg er litt av den typen som tenker "dette skal jeg klare uten sosiale medier".. Ikke at jeg har noe som helst imot nettdating heller altså. Ellers når det kommer til alder føler jeg ikke du burde la dette stoppe deg. Det kan jo tenkes at du ikke vet hva du går glipp av helt til du har prøvd?
Gjest HowardRoark Skrevet 4. oktober 2014 #18 Skrevet 4. oktober 2014 Om du synes at kvinner ser så GAMLE ut, som du uttrykker det, er det nødvendig å skrive det på et kvinneforum. Du sikter til veldig mange av oss. Dessuten er det jo ikke sant at alle ser så gamle ut. Noen ganger ser en mann på 35 eldre ut enn en kvinne på 35. Anonymous poster hash: fc719...19d Er ikke sikkert det var så veldig seriøst ment da, vennen. Eller kanskje det var det. Dessuten sa jeg ikke at kvinner SER gamle ut.
Summers Skrevet 4. oktober 2014 #19 Skrevet 4. oktober 2014 Ble negativt overrasket over dette innlegget ditt. Har syntes flere av innleggene dine tidligere har vært fine, og trodd at du har et fint og respektfull syn på kvinner generelt. Anonymous poster hash: fc719...19d Man har da et respekttfult syn på kvinner selv om man mener at enkelte aldersgrupper er gamle. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #20 Skrevet 5. oktober 2014 Nå er det damenes tur til å ha yngre menn Skjønner ikke at du skal henge deg opp i alderen? Hvorfor det? Hva med å bare bli kjent med dem? Alder er jo bare et tall Er sikker på at om det ikke stod noe om alderen deres så hadde du tatt sjansen. Er sikkert for at du vet alderen at det stagger deg.. Men blir jo noe annet om du ønsker deg barn? Da kan jeg mer forstå at du vil ned i alder Selvfølgelig er jo alder bare ett tall, og joda, noen av disse damene syns jeg så ganske flotte ut, men... Det siste du skriver der er vel egentlig derfor jeg ikke har gått noe videre med dem... Ett ønske om å få barn :-)Anonymous poster hash: 5c3d2...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå