Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Er idag 38+6 dager på vei med lillegutt. Har hatt mange modningsrier og div de siste ukene, med mensensmerter.I dag synes jeg mensensmertene har tatt seg kraftig opp og det kjennes ut som hele underlivet mitt skal rive fra hverandre:p flere som har det sånn? Har nå prøvd å tatt en lang og varm dusj, en paracet, men ingen nytte. Gjør direkte veldig vondt. Noen som har det på samme måte eller har opplevd lignende? Kan det være starten på noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare tilføye at jeg ikke har noe av de her sammentrekningene jeg tidligere har hatt, er kun mensensmerter idag.. ekstreme mensensmerter!

Skrevet

Enten starten på noe, at hodet er sunket helt ned og at det dermed er stort ubehag i bekkenet, hvem vet. Det er umulig å vite hvordan det kjennes ut. ;)

Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg gikk slik i noen uker, men du kan jo like godt føde om en time.

Uansett er det jo starten på noe, siden kroppen helt tydelig modnes :)

Skrevet

Vel. Det var det jeg synes mine "sterke kynnere" kjentes ut som i uke 35. Og etter en stund, så ploppet det en baby ut.. :P

Så, det KAN være rier. Men det kan også bare være mer modning..

Skrevet

Hodet hans ligger laangt ned i bekkenet, livmortappen er myk og har som sagt litt åpning. Vært 2 ganger på føden de siste 2 ukene pga modningsrier som har lurt oss, vært regelmessige også dabbet av etterhvert. Håper det kan skje noe snart, vil ikke gå sånn her i flere uker til :P slimproppen gikk for noen uker siden også, men synes det er ekstremt mye gult slim osv når jeg er på toalettet..

Skrevet

Vel. Det var det jeg synes mine "sterke kynnere" kjentes ut som i uke 35. Og etter en stund, så ploppet det en baby ut.. :P

Så, det KAN være rier. Men det kan også bare være mer modning..

Åå, får opp håp her! Haha :P

Skrevet

Hodet hans ligger laangt ned i bekkenet, livmortappen er myk og har som sagt litt åpning. Vært 2 ganger på føden de siste 2 ukene pga modningsrier som har lurt oss, vært regelmessige også dabbet av etterhvert. Håper det kan skje noe snart, vil ikke gå sånn her i flere uker til :P slimproppen gikk for noen uker siden også, men synes det er ekstremt mye gult slim osv når jeg er på toalettet..

Blir det litt blod i slimet så er det gjerne starten på noe.

Skrevet

Blir det litt blod i slimet så er det gjerne starten på noe.

Var en liten prikk tidligere idag, men ikke noe merkbart..

Skrevet

Spennende! Håper det skjer noe om ikke alt for lenge!:)

Skrevet

Håper jeg også! :) synes nesten smertene kommer som støt i underlivet. Ikke som "strikkepinne" støt/nedpress, men kraftige mensensmerte støt, hvis man kan si det sånn? Får drege samboer med i senga når han kommer hjem, kanskje drt kan sette fart på ting :P

Skrevet

Håper jeg også! :) synes nesten smertene kommer som støt i underlivet. Ikke som "strikkepinne" støt/nedpress, men kraftige mensensmerte støt, hvis man kan si det sånn? Får drege samboer med i senga når han kommer hjem, kanskje drt kan sette fart på ting :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...