AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 For et par år siden var jeg mye plaget av hjertearytmier. Det er nå kun til stede noen ganger i uken, når jeg tisser mye, eller har spist mye. I går løp jeg til bussen. Ikke langt, kanskje 100 meter. Løp fort, og er i skikkelig dårlig form, så jeg skulle normalt fått forhøyet puls. Men i stedet reagerte hjertet med å slå saktere, men mye hardere, og så hoppet det over slag sånn at jeg ble ør/følte jeg ikke fikk puste. Sånn reagerer ofte hjertet mitt på altivitet, men ikke alltid. Er det noen som har opplevd at hjertet reagrer på fysisk aktivitet på den måten, med å slå hardere og saktere i stedet for å øke? Hva kan det bety?Anonymous poster hash: 137a7...330
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Ingen?Anonymous poster hash: 137a7...330
Gjest incognita Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Du må få tatt en EKG, og det snarest. Få deg en time hos fastlegen din.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Ta opp dette med fastlegen din og hør hva h*n tenker om arbeids-EKG. Anonymous poster hash: 66f2a...acc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå