Gå til innhold

Er du redd for at du er for slapp i underlivet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har født barn, og jeg merker at jeg er veldig redd for at jeg kan være for slapp i underlivet. Vil jo at mannen skal ha utbytte av sexen med meg, og ikke føle at det å ha sex med meg er dårlig.

Men jeg er usikker på det. Legen har sagt at jeg er normal, og bekkenmusklaturen er helt normal stram, ved underlivsundersøkelser.

Men hvordan vite at man er stram nok? Og trener dere bekkenmusklaturen?

Anonymous poster hash: d25a4...1ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er ikke noe redd for det nei, men du kan jo prøve deg med noen vaginalvekter for å trene opp bekkenmuskulaturen igjen.

Skrevet

ja er litt nervøs for det, men var for trang før så håper på akkurat passe nå. er bare 3 mnd etter fødsel og er kjempe trang nå :/ men legen sa det ville løsne etter hvert

Anonymous poster hash: 49f16...36d
Skrevet

Har født barn selv, men det er ABSOLUTT ikke noe jeg tenker på i det hele tatt. Men, hvis det er noe du er nervøs for, så kan det være greit å trene litt ekstra. Skader jo aldri :)

Skrevet

Kan du ikke spørre mannen da? Ofte blir du jo trangere etter fødsel siden du da er mer påpasselig med bekkenbunnstrening. ;)

Skrevet

Har født barn selv, men det er ABSOLUTT ikke noe jeg tenker på i det hele tatt. Men, hvis det er noe du er nervøs for, så kan det være greit å trene litt ekstra. Skader jo aldri :)

Trådstarter: jeg trene jevnlig , kniper og kniper.... for jeg har en angst for at jeg kan være slapp. Men på en måte så tror jeg at det er bare en angst og at jeg er normal.

Anonymous poster hash: d25a4...1ae

Skrevet

Rett etter fødsel var jeg redd for det. Men ikke nå. Knip knip knip ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...