Gå til innhold

Han slikker meg ikke....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en partner, som jeg har det veldig fint i lag med. Vi har det kjempefint sammen, og veldig godt sammen seuellt. Men i mitt tidligere forhold, så var jeg faktisk vant til å bli slikket når vi hadde sex. Og det merkelige er at denne typen her virker ekstremt opptatt av sex, men når vi har sex så virker han litt mindre dreven ut.

Han er utrolig renslig av seg. Han kan dusje seg flere ganger på en dag. Og derfor tenker jeg at dette mulig har noe med det å gjøre. Kanskje han føler at det å slikke er skittent. Jeg lukter overhode ikke vondt heller. Og jeg er veldig renslig selv. Dusjer meg hver dag. Og alltid før sex.

Jeg har ikke klart å fortelle han dette. Jeg suger han. Og han er veldig god på å kysse. Beste kyssene jeg har opplevd i mitt liv. Er veldig forelsket i han, og jeg håper jo at dette kan vare tiltross for problemet.

Noen som har opplevd det samme, eller hørt hva årsaken til at noen menn ikke slikker?

Anonymous poster hash: c4772...53f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del var det at jeg hadde en veldig dårlig opplevelse på en ONS. Har lyst til å prøve det igjen, men kjæresten merker at jeg er litt reservert så hun vil ikke.

Anonymous poster hash: bfe15...20f
  • Liker 1
Skrevet

For min del var det at jeg hadde en veldig dårlig opplevelse på en ONS. Har lyst til å prøve det igjen, men kjæresten merker at jeg er litt reservert så hun vil ikke.

Anonymous poster hash: bfe15...20f

Trådstarter: Kan være at han har opplevd en dårlig opplevelse med det før. For jeg vet at jeg verken lukter eller smaker dårlig. Han slikket meg en gang i starten, men han virker ut til å ikke være interessert i å slikke, selv om han er utrolig glad i sex.

Jeg reagerer på en ting til: det er at ved utløsning så ser det ikke ut til at det kommer annet enn litt blank væske. Ingen vanlig sæd. Jeg var vant til at den var litt farget. Men denne er helt blank.

Jeg vet ikke hvorfor. Men det plager meg ikke

Men jeg vil ikke dumpe fyren fordi han ikke vil slikke meg. Men selvfølgelig lurer jeg på hvorfor.

Skrevet

Jeg er veldig glad i å bli slikket, og så for meg at jeg umulig kunne overleve uten.
Da jeg ble sammen kjæresten var jeg der i mot likegyldig til det.
Han hadde kun hatt ei før meg og hun var ikke så veldig renslig av seg, og jeg hadde forstått det om han kviet seg for det, men han har ikke noe problem med å gå ned - i løpet av et av de første døgnene vi var sammen gjorde han det fire ganger :wow:
Nå er jeg veldig renslig av meg og passer på at jeg lukter godt.

Anonymous poster hash: acb77...285
Skrevet

Uff men mus smaker jo reke, hehe.. Prøver å unngå å slikke for å si det sånn!:P

Anonymous poster hash: c7cc5...c1a

Skrevet

Uff men mus smaker jo reke, hehe.. Prøver å unngå å slikke for å si det sånn! :P

Da er du borti feil damer..

Anonymous poster hash: acb77...285

Skrevet

Prøv å snakk med han, si at du likte veldig godt når han slikket deg og at det hadde vært veldig deilig mer.

Skrevet

Trådstarter: Kan være at han har opplevd en dårlig opplevelse med det før. For jeg vet at jeg verken lukter eller smaker dårlig. Han slikket meg en gang i starten, men han virker ut til å ikke være interessert i å slikke, selv om han er utrolig glad i sex.

Jeg reagerer på en ting til: det er at ved utløsning så ser det ikke ut til at det kommer annet enn litt blank væske. Ingen vanlig sæd. Jeg var vant til at den var litt farget. Men denne er helt blank.

Men jeg vil ikke dumpe fyren fordi han ikke vil slikke meg. Men selvfølgelig lurer jeg på hvorfor.

Kan jo være han synes du lukter/smaker rart selv om du vasker deg hver dag. Rart att han gjorde det en gang liksom.

Anonymous poster hash: db5ba...55e

Skrevet

Han ronker mye og da får han ikke spart opp. Sikkert flere ganger for dagen.

Anonymous poster hash: 737d8...b2c

Skrevet

Mulig han har hatt en dårlig opplevelse med det før, som mange nevner her. Kjæresten min slikket meg i begynnelsen av forholdet, men etter en dårlig opplevelse ville han plutselig ikke mer. Ga han tid, og nå slikker han igjen og har bare gode opplevelser :) Har selv hatt dårlige opplevelser med å suge, og det har gjort til at jeg ikke har så lyst mer... Men etter tid og en partner som ikke maser etter det, går det helt fint nå!

Skrevet

Uff men mus smaker jo reke, hehe.. Prøver å unngå å slikke for å si det sånn! :P

Hvis det smaker reke eller fisk (eller lukter det) så er det bakteriell vaginose dama har. Dvs en infeksjon..

Anonymous poster hash: 30a47...a5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...