AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg sluttet på Carezette på lørdag fordi jeg hadde blødninger i 2 uker i mens jeg gikk på de. Og siden lørdag så har jeg hatt mens. Det slutter aldri. Hva har skjedd nå? Hvor lenge skal jeg ha mens? :-( Anonymous poster hash: 4f059...ebe
Gjest Kvinneline Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Hadde mensen i 2-3 mnd i strekk når jeg sluttet på cerazette for noen år siden. Hadde små uregelmessige blødninger da jeg gikk på de også. Jeg dro til legen etter en mnd tid, og han sa dette var normalt, ved start / slutt på p-piller pga hormonforsyrrelser. Edit: Er du bekymret, så ring legen din Og ja, det er helt jævli! Jeg har fjernet livmoren, og det ene positive er null mens! Endret 2. oktober 2014 av Kvinneline
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Hadde mensen i 2-3 mnd i strekk når jeg sluttet på cerazette for noen år siden. Hadde små uregelmessige blødninger da jeg gikk på de også. Jeg dro til legen etter en mnd tid, og han sa dette var normalt, ved start / slutt på p-piller pga hormonforsyrrelser. Edit: Er du bekymret, så ring legen din Og ja, det er helt jævli! Jeg har fjernet livmoren, og det ene positive er null mens! Uff, det var lenge. Da gikk du sikkert en stund på Cerazette? Jeg gikk kun 2 mnd. Så håper virkelig ikke jeg opplever det samme som deg. Jeg har jo skikkelig mensen smerter også. Ja min mor måtte også fjerne livmoren, men det var fordi hun opplevde så mye smerter under menstruasjon. TS Anonymous poster hash: 4f059...ebe
Gjest Kvinneline Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Uff, det var lenge. Da gikk du sikkert en stund på Cerazette? Jeg gikk kun 2 mnd. Så håper virkelig ikke jeg opplever det samme som deg. Jeg har jo skikkelig mensen smerter også. Ja min mor måtte også fjerne livmoren, men det var fordi hun opplevde så mye smerter under menstruasjon. TSAnonymous poster hash: 4f059...ebe Ja, jeg hadde gått på de i ca 3 år før jeg sluttet, så det trenger ikke vare så lenge hos deg Mensen er nå dritt, så håper du slipper unna for en tid igjen snart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå