Gå til innhold

Jeg blir gal av mensen nå

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på Carezette på lørdag fordi jeg hadde blødninger i 2 uker i mens jeg gikk på de. Og siden lørdag så har jeg hatt mens. Det slutter aldri. Hva har skjedd nå? Hvor lenge skal jeg ha mens? :-(

Anonymous poster hash: 4f059...ebe
Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinneline
Skrevet (endret)

Hadde mensen i 2-3 mnd i strekk når jeg sluttet på cerazette for noen år siden. Hadde små uregelmessige blødninger da jeg gikk på de også. Jeg dro til legen etter en mnd tid, og han sa dette var normalt, ved start / slutt på p-piller pga hormonforsyrrelser.

Edit: Er du bekymret, så ring legen din :)

Og ja, det er helt jævli! Jeg har fjernet livmoren, og det ene positive er null mens!

Endret av Kvinneline
Skrevet

Hadde mensen i 2-3 mnd i strekk når jeg sluttet på cerazette for noen år siden. Hadde små uregelmessige blødninger da jeg gikk på de også. Jeg dro til legen etter en mnd tid, og han sa dette var normalt, ved start / slutt på p-piller pga hormonforsyrrelser.

Edit: Er du bekymret, så ring legen din :)

Og ja, det er helt jævli! Jeg har fjernet livmoren, og det ene positive er null mens!

Uff, det var lenge. Da gikk du sikkert en stund på Cerazette? Jeg gikk kun 2 mnd. Så håper virkelig ikke jeg opplever det samme som deg. Jeg har jo skikkelig mensen smerter også. :(

Ja min mor måtte også fjerne livmoren, men det var fordi hun opplevde så mye smerter under menstruasjon. :(

TS

Gjest Kvinneline
Skrevet

Uff, det var lenge. Da gikk du sikkert en stund på Cerazette? Jeg gikk kun 2 mnd. Så håper virkelig ikke jeg opplever det samme som deg. Jeg har jo skikkelig mensen smerter også. :(

Ja min mor måtte også fjerne livmoren, men det var fordi hun opplevde så mye smerter under menstruasjon. :(

TS

Ja, jeg hadde gått på de i ca 3 år før jeg sluttet, så det trenger ikke vare så lenge hos deg :) Mensen er nå dritt, så håper du slipper unna for en tid igjen snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...