Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hørtes godt ut, lurer på om jeg skal prøve den en gang. :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bearnaise saus og Kjøttdeigsaus (den blå)

Skrevet

En supergod, rask og ganske så mager middag:

Brune littegranne karbonadedeig (100-150 gram), tilsett vann og Toros Bolognaise-suppe! Kok i 10 minutter: VOILA!

Skrevet

Toro-slagere her i huset: Brownies og lasagne. Begge deler kan jeg fint lage fra bunnen av, men Toro sine er gode alternativer. (Faren min jobber forresten i Toro...!)

Gjest Lala (ikke innl.)
Skrevet
Pastasaus med ost og urter' date=' den kan man gjøre det utroligste med...[/quote']

Tips?

Skrevet

Jeg har brukt brokkolibiter og skinke i denne sausen.

Skrevet

Kom på en stor fordel med Toro og andre posesauser/-supper:

Egentlig er jeg tilhenger av å lage mat fra grunnen, for det er mest næringsrikt og smaker ofte best. Men passer man vekten, er posesauser/-supper uovertrufne mht kaloriinnhold... :wink:

Skrevet

Jeg synes Toro Moussaka er grei (men piffer den opp med ekstra tomatpure, salt, pepper, buljong og oregano altså :roll: )

Ellers er min Toro-favoritt kremet broccoli og blomkål suppe - deilig med ekstra matfløte i og nystekte rundstykker til.. namm :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Tandori, Bearnaise, Lasagne, moussaka..

Skrevet

Peppersaus og kyllingsaus er det jeg kjøper mest. Jeg kjøper mange andre toro-produkter også. Lettvint og greit å ha liggende. :wink:

Skrevet

Kremet kyllingsaus med basilikum og sjalottløk er vel det toroproduktet det går mest av her i huset. Ellers liker jeg VELDIG godt mange av produktene så det er vanskelig å velge en favoritt..

Skrevet

I dag bakte jeg Toro sine cookies, farlig gode, også så fort gjort. Ferdig spiseklar på 15 minutter :hoppe:

Skrevet

Den krydrete bearnaisesausen fra TORO, er den jeg liker aller best :P

Skrevet

Jeg bruker peppersaus og fløtepoteter.

Fløtepoteter har jeg prøvd uttalige oppskrifter av men de fra Toro er de beste. Når jeg tilsetter hvitløk og krydder smaker de faktisk bedre enn de jeg har fått på restaurant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...