Gå til innhold

best fra Toro

Nilla

Anbefalte innlegg

En kan si og mene hva en vil om Toro, men kjekke å ha, DET er de!

Hva er DIN toro-favoritt?

Min er Bami Goreng, eller Malaysisk kyllingwok som den heter nå. Den burde dere prøve!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pastasaus med ost og urter, den kan man gjøre det utroligste med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bami Goreng er drit digg! Synd nesten ingen selger det. Trodde nesten det var bare meg og sambo som spiste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttdeigsausen og kremet kyllingsuppe. sistnevnte kan fint brukes til saus også, hvis man bruker mindre vann enn anvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TORO og jeg er gode venner! :klem2:

Her i huset går det i alt fra Bernaise til Tandoori chicken, orientalsk gryte, tomatsuppe og kjøttdeigsaus! Har litt vanskelig for å plukke ut en favoritt, jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bami Goreng er drit digg! Synd nesten ingen selger det. Trodde nesten det var bare meg og sambo som spiste det.

Ja, det er vanskelig å finne i hyllene ja. :-? Den eneste butikken jeg har funnet det på er Mega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker mye mat fra Toro, og så lenge både jeg og mannen min liker maten, kommer vi til og fortsette med det.

Bruker sauser og gryteretter, lasagne osv.

Knorr derimot har jeg dårlig erfaring med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker veldig ofte Toro, men stort sett som basis. Putter alltid oppi masse rart...

Lager f.eks Toro lasagne, men lager den røde sausen med mer tomat, hvitløk og gjerne diverse grønnsaker...

også lager jeg tykk hvit saus med masse ost i tillegg og lagger lagvis rød/hvit saus.

Lager også Spagetti Carbonara etter Toro-pose... den er dritgod... bedre enn de fleste en får på restaurant faktisk. I allefal med ekstra ekstra o.s.v

Og mange supper og sauser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dodgy Lady

Elsker Toro!!

Mest brukt er lasagne, pastasaus med ost og urter, Pasta di Parma, tomatsuppe, betasuppe og Pasta di Napoli.

Enkelt og godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttdeigsausen og kremet kyllingsuppe. sistnevnte kan fint brukes til saus også' date= hvis man bruker mindre vann enn anvist.

Hva bruker du å servere til denne kylling"sausen"?

Takker for tips :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker lasagn, sauser og gryteretter. Tilsetter ofte litt ekstra, og da blir det meste kjempegodt. Lasagn, meksikansgryte og bolognesegryten (lettvindt å bare ha noen pølsebiter i når man kommer fra jobb) er vel de vi bruker mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg brukte den serverte jeg den med kyllingfileter, grønnsaker og poteter. men er også veldig godt på pasta og ris og til svinekjøtt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...