Gå til innhold

Korsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, hehe dæven, hadde sett ut som jabba the hut desperate measure! :icon_lol:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Har bl.a. noe a la det nederste, men ooooh.... likte det øverste ;). Hvor får man kjøpt dette Lille Pus?

Liker også andre sexy retrovarianter, og fortrekker egentlig mørkere farger, men synes det er vanskelig å finne gode nettsider. Har du noe å anbefale?

Anonymous poster hash: 217ff...89a

Å ja da, det vet jeg... veldig godt også, men du må grave et stykke ned i lommeboken din.

Det blå er produsert av Vakyrie corsets i Brighton, og her er det... med britisk pris. Import til Norge koster + 25% mva + 10,7% toll.

Jeg har to korsett sydd hos dem, og det er en utsøkt kvalitet som slås av lite annet.

Ellers har Vollers ekte koresett, men ikke mye for kvinner med cup i DD / E området.

What Katie Did har en mengde, og de er gode, men ikke helt Vakyrie-kvalitet, velg 'corsets' i toppmenyen og ta deg en titt.

Små waspie korsett kan anbefales fra en av mine venninner, Catherine som er Kiss Me Deadly personlig.

Dette er en liten drøm (taler av erfaring)

0deaffdbafcdaf36abcabac4ad2f209bb1d2b293

Ok da... brukes like pent utenpå en kjole.

Dette tåler dere greit

Catherine har andre korsett også, og jeg vil anta de har samme kvalitet som det lille waspie korsettet, - et dødelig lekkert i smaragdgrønt og sort blonde:

7dc93d09228cd7a39b14c58dd9b78903cb03de1b

Se under fanen 'Shapewear' på sidene til butikken hennes, som er min egen ubestridte favorittleverandør på litt retroinspirert undertøy med kvalitet.

Det finnes flere små britiske korsettmakere, men jeg har ingen uttømmende oversikt, så nå har du fått noen av dem jeg har kjøpt fra og er fornøyd med :)

Skrevet

Å ja da, det vet jeg... veldig godt også, men du må grave et stykke ned i lommeboken din.

Det blå er produsert av Vakyrie corsets i Brighton, og her er det... med britisk pris. Import til Norge koster + 25% mva + 10,7% toll.

Jeg har to korsett sydd hos dem, og det er en utsøkt kvalitet som slås av lite annet.

Ellers har Vollers ekte koresett, men ikke mye for kvinner med cup i DD / E området.

What Katie Did har en mengde, og de er gode, men ikke helt Vakyrie-kvalitet, velg 'corsets' i toppmenyen og ta deg en titt.

Små waspie korsett kan anbefales fra en av mine venninner, Catherine som er Kiss Me Deadly personlig.

Dette er en liten drøm (taler av erfaring)

0deaffdbafcdaf36abcabac4ad2f209bb1d2b293

Ok da... brukes like pent utenpå en kjole.

Dette tåler dere greit

attachicon.gifWaspie.jpeg

Catherine har andre korsett også, og jeg vil anta de har samme kvalitet som det lille waspie korsettet, - et dødelig lekkert i smaragdgrønt og sort blonde:

7dc93d09228cd7a39b14c58dd9b78903cb03de1b

Se under fanen 'Shapewear' på sidene til butikken hennes, som er min egen ubestridte favorittleverandør på litt retroinspirert undertøy med kvalitet.

Det finnes flere små britiske korsettmakere, men jeg har ingen uttømmende oversikt, så nå har du fått noen av dem jeg har kjøpt fra og er fornøyd med :)

Takk for godt svar Lille- Pus, dette kan du mye om forstår jeg :).

Jeg er faktisk en E- cup, og har skjønt at dette begrenser utvalget noe. What Katie Did har jeg sjekket tidligere, men de andre sidene var hittil ukjente, så tips og inspirasjon tas takknemlig i mot ;).

:blomst:

Anonymous poster hash: 217ff...89a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...