Gå til innhold

Korsett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje litt rart spørsmål, men av ren nysgjerrighet; hvis dere skal "pynte" dere for typen, har dere korsettet på hele dagen, eller bare "rett før"?

Anonymous poster hash: 21610...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje litt rart spørsmål, men av ren nysgjerrighet; hvis dere skal "pynte" dere for typen, har dere korsettet på hele dagen, eller bare "rett før"?

Anonymous poster hash: 21610...2e7

Det er noe jeg kan ha på meg bare for egen skyld også, dersom jeg vil føle meg sexy og hemmelighetsfull ;).

Anonymous poster hash: 217ff...89a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt rart spørsmål, men av ren nysgjerrighet; hvis dere skal "pynte" dere for typen, har dere korsettet på hele dagen, eller bare "rett før"?

Anonymous poster hash: 21610...2e7

Korsett og dildo i musa når vi ikke har sex, er selvsagt i våres forhold. Musa må alltid være klar til disposisjon, så da må musa være våt til en hver tid.:)

Anonymous poster hash: 51710...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe jeg kan ha på meg bare for egen skyld også, dersom jeg vil føle meg sexy og hemmelighetsfull ;).

Anonymous poster hash: 217ff...89a

Den samme tanken har jeg hatt, men aldri gjennomført. Hva om noen tar meg på ryggen eller noe, og treffer midt på en av stengerne.. Ser for meg at jeg blir rimelig rød i ansiktet da.. Men kanskje jeg er veldig sær, haha! 😂

TS

Anonymous poster hash: 21610...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsett og dildo i musa når vi ikke har sex, er selvsagt i våres forhold. Musa må alltid være klar til disposisjon, så da må musa være våt til en hver tid.:)

Anonymous poster hash: 51710...443

Det ante meg at jeg ville få et ironisk svar, ja. Burde kanskje formulert meg litt anderledes. Det finnes jo jenter som liker å gå med det, så spørsmålet blir kanskje mer om det er vanlig.

Anonymous poster hash: 21610...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd et korsett før? Jeg ville aldri i livet gått med det lenge før sexytime for å si det slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den samme tanken har jeg hatt, men aldri gjennomført. Hva om noen tar meg på ryggen eller noe, og treffer midt på en av stengerne.. Ser for meg at jeg blir rimelig rød i ansiktet da.. Men kanskje jeg er veldig sær, haha!

TS

Anonymous poster hash: 21610...2e7

Kanskje du er litt sjenert ;)? Tror ikke jeg hadde latt meg affisere verken som 25- åring eller nå som 38- åring, med mindre noen fremmede skulle tro at korsett betød "vær så god forsyn deg uten å spørre"....

Anonymous poster hash: 217ff...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja takk, begge deler.

- enten vi snakker om et ekte steelboned korsett med snøring og modesy panel på ryggen, eller om vi snakker om det mange norsk kvinner kaller korsett, nemlig en basque.

Et ekte korsett er ikke noe man slenger på seg for å kaste av seg 5 minutter etterpå, og dessuten gjør stålspilene at bøying og tøying i de mest iinteressante positurer kan bli tildeles 'noe' utfordrende.

Selvsagt ikke med et rent waspie korsett da (et smalt korsett med stålspiler og snøring som gir deg 3-5 tommer smalere midje, - en vepsetalje).

Kosett

IMG_1028-Edit-Edit%20Online-2.jpg

Basque

corset.jpg

En basque er undertøy, og undertøy kan fint gås med en hel dag til ende, noe enkelte av oss med stor glede også gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager sitter man med korsett/basque? Vil ikke spilene krølle seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd et korsett før? Jeg ville aldri i livet gått med det lenge før sexytime for å si det slikt.

Et korsett med god kvalitet og passform kan man fint gå i hele dagen (i hvert fall med litt trening).

Men å ha på et korsett som er av lav kvalitet, ikke tilpasset ens kroppform eller kanskje i feil størrelse kan fort bli vondt.

Hvordan man snører det har også litt å si.

Endret av Anoia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvordan i alle dager sitter man med korsett/basque? Vil ikke spilene krølle seg?

Stålspilene i et ekte korsett krøller seg ikke mer enn det snør kraftig i Helvete på en onsdag, - stål er stål selv om de ikke er centimetertykke.

Men det går helt fint å sitte,

Og et ekte korsett må 'gås inn', sånn rundt 30 min - 1 time de første gangene, slik at stålspilene blir varme og former seg etter kroppen din.

I en basque er det plastspiler, men heller ikke de krøller seg, de er bare mye mykere og bøyer seg litt om kvinnen som bærer basquen bøyer seg.

forskjellen er jo at basquen ikke har den samme funksjon med å redusere livviden til bæreren med sånn fra 2 ->5 tommer (litt avhengig av produsent og modell), den er bare litt 'hold inn' effekt og mye visuell moro, og et meget praktisk undertøysplagg siden det er BH, strømpebelte og den lille 'hold inn' effekten i en pakke.

3 i 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et korsett med god kvalitet og passform kan man fint gå i hele dagen (i hvert fall med litt trening).

Men å ha på et korsett som er av lav kvalitet, ikke tilpasset ens kroppform eller kanskje i feil størrelse kan fort bli vondt.

Hvordan man snører det har også litt å si.

Ekke så mange som eier et korsett av høy kvalitet i grunn. Selger selv kortsetter der jeg jobber og det er slitsomt å gå med det lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk, begge deler.

- enten vi snakker om et ekte steelboned korsett med snøring og modesy panel på ryggen, eller om vi snakker om det mange norsk kvinner kaller korsett, nemlig en basque.

Et ekte korsett er ikke noe man slenger på seg for å kaste av seg 5 minutter etterpå, og dessuten gjør stålspilene at bøying og tøying i de mest iinteressante positurer kan bli tildeles 'noe' utfordrende.

Selvsagt ikke med et rent waspie korsett da (et smalt korsett med stålspiler og snøring som gir deg 3-5 tommer smalere midje, - en vepsetalje).

Kosett

IMG_1028-Edit-Edit%20Online-2.jpg

Basque

corset.jpg

En basque er undertøy, og undertøy kan fint gås med en hel dag til ende, noe enkelte av oss med stor glede også gjør.

Har bl.a. noe a la det nederste, men ooooh.... likte det øverste ;). Hvor får man kjøpt dette Lille Pus?

Liker også andre sexy retrovarianter, og fortrekker egentlig mørkere farger, men synes det er vanskelig å finne gode nettsider. Har du noe å anbefale?

Anonymous poster hash: 217ff...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, begge deler.

- enten vi snakker om et ekte steelboned korsett med snøring og modesy panel på ryggen, eller om vi snakker om det mange norsk kvinner kaller korsett, nemlig en basque.

Et ekte korsett er ikke noe man slenger på seg for å kaste av seg 5 minutter etterpå, og dessuten gjør stålspilene at bøying og tøying i de mest iinteressante positurer kan bli tildeles 'noe' utfordrende.

Selvsagt ikke med et rent waspie korsett da (et smalt korsett med stålspiler og snøring som gir deg 3-5 tommer smalere midje, - en vepsetalje).

Kosett

IMG_1028-Edit-Edit%20Online-2.jpg

Basque

corset.jpg

En basque er undertøy, og undertøy kan fint gås med en hel dag til ende, noe enkelte av oss med stor glede også gjør.

Herregud så tennende jenter som går i korsett er.:) Det er noe av det mest sexy en kvinne kan gå i.;) Ser likssom litt tøs og vill ut. Det betyr, kom å ta meg;)

Anonymous poster hash: 51710...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spesialtilpasset korsett. Jeg har for moro skyld gått med det på byen et par ganger, da utenpå klær som effekt, og ikke særlig strammet. Men går jeg med det skikkelig snørt, så går jeg ikke rundt med det en hel dag.

Man blir rimelig immobil, for å si det sånn, men man klarer fint å sitte, knele, ligge, gape og spre bena. :nigo::fnise:

Basque og ulike typer bodier med spiler, går jeg gjerne med under klærne en dag. Norske kvinner har holdning som umbraconøkler, og kunne med hell blitt flinkere til å bruke klær som fremmer og styrker pen holdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Andrea93

Har ingen ekte korsetter, men har et godt utvalg av undertøys"korsetter" ala det hvite over, og de går jeg gjerne med en hel dag. Bruker det helst når jeg har skjørt, syns ekte strømper er så fint så bruker gjerne dèt og hofteholder til da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen ekte korsetter, men har et godt utvalg av undertøys"korsetter" ala det hvite over, og de går jeg gjerne med en hel dag. Bruker det helst når jeg har skjørt, syns ekte strømper er så fint så bruker gjerne dèt og hofteholder til da :-)

Mmmm, tipper kjeresten din er fornøyd med det! Strømper og hofteholdere er noe så sykt sexy. Kvinnekroppen i seg selv er en avgud, men tilsetter man til ekstra krydder som strømper, korsett og hofteholdere, så kan man få selv den mest hardbarka munken til å svikte.. Dere damer vet ikke hvor mye makt dere får når dere tar på dere sånne ting, hehe.;)

Anonymous poster hash: 51710...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Mmmm, tipper kjeresten din er fornøyd med det! Strømper og hofteholdere er noe så sykt sexy. Kvinnekroppen i seg selv er en avgud, men tilsetter man til ekstra krydder som strømper, korsett og hofteholdere, så kan man få selv den mest hardbarka munken til å svikte.. Dere damer vet ikke hvor mye makt dere får når dere tar på dere sånne ting, hehe.;)

Anonymous poster hash: 51710...443

Å jo, det gjør vi, tro meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...