Gå til innhold

Adoptere voksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Det finnes jo (heldigvis) muligheter for barn å bli adoptert bort :) men, finnes det noen mulighet for voksne å bli adoptert bort til også? Vet det høres rart ut, men jeg måtte bli voksen da jeg var 13, å jeg merker veldig at jeg savner en mor og far som bryr seg.. (Er 24 nå) så, går det ann å bli adoptert bort etter man er 18 år?

Anonymous poster hash: 68d7a...a65

Anonymous poster hash: ffd6d...12f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du ingen voksenpersoner som tar seg av deg? jeg er 23 og har 5 forskjellige voksne som jeg kan komme til om jeg trenger det :)



Anonymous poster hash: 04c71...7a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, det trenger da ikke være så offisielt for at noen skal bry seg :hug: Kanskje dette er noe for deg: https://www.rodekors.no/vart-arbeid/omsorg/sosial-inkludering/besokstjenesten/

De eldre er ofte de mest fantastiske, omtenksomme og forståelsesfulle blant oss og du kan fort bli knyttet til disse menneskene! :kose:Det er nærmest umulig å beskrive hvor mye jeg personlig blir fasinert av deres livserfaring, historier og ikke minst råd - vi kan prate i timevis! :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venn som ble adoptert som voksen men det var av noen som han har hatt en sønn/foreldre relasjon til mesteparten av livet, og det var jo bare for å formalisere det, at han skulle ha like rettigheter som deres biologiske barn. Noe i den duren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikka

Kjære deg, det trenger da ikke være så offisielt for at noen skal bry seg :hug: Kanskje dette er noe for deg: https://www.rodekors.no/vart-arbeid/omsorg/sosial-inkludering/besokstjenesten/

De eldre er ofte de mest fantastiske, omtenksomme og forståelsesfulle blant oss og du kan fort bli knyttet til disse menneskene! :kose:Det er nærmest umulig å beskrive hvor mye jeg personlig blir fasinert av deres livserfaring, historier og ikke minst råd - vi kan prate i timevis! :rolleyes:

Jeg har ikke engang sjekket linken din, men hele meldingen din oser omsorg.derfor jeg ikke harklart å trykke på linken, for jeg er redd for å bli overveldet. Mvh trådstarter (kommer til å sjekke den om noen minutter, jeg er for nysgjerrig. Hehe :))

Fra trådstarter

Anonymous poster hash: ffd6d...12f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okai.. Da funker det nok ikke for min del :(

Anonymous poster hash: ffd6d...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken virker ikke hos meg.

Den funka hos meg, men jeg måtte jo som sagt drøye lktt siden det ble overveldende.meeen,når jeg sjekka nå, så fu ket detikkehosmeg heller :S

Anonymous poster hash: ffd6d...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka hos meg første gangen jeg trykka, men ikke etter jeg svarte.

Mvh trådstarter

(Veldig intr i den linken, da den virka veldig intr. Fikk åpnet den i stad)

Anonymous poster hash: ffd6d...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Vet om ei jente som sendte brev i avisen. Hun hadde ingen gjenlevende besteforeldre igjen, og hun skrev et rørende brev om ikke boen hadde lyst å være bestemoren hennes. Tror hun var 8 eller noe. Kanskje du skulle forsøkt no sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om ei jente som sendte brev i avisen. Hun hadde ingen gjenlevende besteforeldre igjen, og hun skrev et rørende brev om ikke boen hadde lyst å være bestemoren hennes. Tror hun var 8 eller noe. Kanskje du skulle forsøkt no sånt :P

Hun som ble bestemoren er en jeg er i slekt med :fnise:

Anonymous poster hash: 06b1e...b78

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg verken åtte eller eldre da :/ men kan jo sjekke rodekors sine sider likevel.. :)

Anonymous poster hash: ffd6d...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det finnes jo (heldigvis) muligheter for barn å bli adoptert bort :) men, finnes det noen mulighet for voksne å bli adoptert bort til også? Vet det høres rart ut, men jeg måtte bli voksen da jeg var 13, å jeg merker veldig at jeg savner en mor og far som bryr seg.. (Er 24 nå) så, går det ann å bli adoptert bort etter man er 18 år?

Anonymous poster hash: 68d7a...a65

Anonymous poster hash: ffd6d...12f

Glemte å nevne at Røde Kors også har Julesentralen for de som savner noen å feire jula med :) Tviler ikke på at du har venner å feire med, men her har du sjansen til å bli en del av familien for kanskje mer enn en natt :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Nå er jeg verken åtte eller eldre da :/ men kan jo sjekke rodekors sine sider likevel.. :)

Anonymous poster hash: ffd6d...12f

Du er eldre enn 8. Det er ihvertfall sikkert:) ja sjekk ut besøkstjenesten:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg verken åtte eller eldre da :/ men kan jo sjekke rodekors sine sider likevel.. :)

Anonymous poster hash: ffd6d...12f

Du trenger da ikke å være eldre får å besøke de eldre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg verken åtte eller eldre da :/ men kan jo sjekke rodekors sine sider likevel.. :)Anonymous poster hash: ffd6d...12f

Var visst ikkeno hos meg heller :/

Anonymous poster hash: ffd6d...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har utfordringer nok til å ha krav på det, men kanskje en støttekontakt hadde vært noe?

Føler med det, men du kan nok ikke adopteres bort som 24-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...