Gå til innhold

Shape undertøy og underkjole turn off?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det en ting jeg har lært fra Gossip Girl, så er det at underkjoler og andre ting (korseletter, shapekjoler og slikt) gjør underverker for hvordan den egentlige kjolen ser ut! Ingen stygg strømpebuksekant på magen på tynne kjoler, man ser ikke sømmen på BH-en på tettsittende kjoler og kjolen sitter mye bedre og glir ikke opp eller kleber seg fast til kroppen. Dessuten er det perfekt på byen eller fest hvis man hopper mye og skjørtet eller kjolen blir med opp. Da er ikke trusa synlig ihvertfall :)

Meeen, det er ikke nødvendigvis så dritsexy, og jeg føler meg som regel som en gammel kjerring når jeg ser meg selv i underkjolen min. Det er vanskelig å finne underkjoler som de har på gossip girl i Norge ja, og jeg føler at underkjoler er en ting som hører til dette å skjule valker og holde inne fett. Eller noe en gammel kjerring bruker som nattkjole. Hos meg er ikke det tilfelle, så jeg er rett og slett redd for at hvis jeg får meg en ONS, så vil underkjolen min være turn off for han! Jeg er ikke feit nei, og jeg er 20 år, men likevel er det noe jeg frykter.

Hva tenker du?

Anonymous poster hash: 16fe2...62f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Redd for å bli oppfattet som gammel og feit?

Anonymous poster hash: 07e07...02c
Skrevet

Redd for å bli oppfattet som gammel og feit?

Anonymous poster hash: 07e07...02c

Tja, ikke det, men heller at de automatisk tror at jeg skjuler noe. Det er jo egentlig derfor shape undertøy er til? Eller at de rett og slett får assosiasjoner til en gammel bestemor og får total bonerkill? Også fordi det sikkert kan være stygt i noen øyne, jeg aner ikke... Derfor jeg spør.

Skrevet

Tja, ikke det, men heller at de automatisk tror at jeg skjuler noe. Det er jo egentlig derfor shape undertøy er til? Eller at de rett og slett får assosiasjoner til en gammel bestemor og får total bonerkill? Også fordi det sikkert kan være stygt i noen øyne, jeg aner ikke... Derfor jeg spør.

Vel, hvis de kommer til underkjolen din, er de jo bare sekunder fra å se hva du eventuelt skjuler da. Du får jo fort bevist at det bare er for å få kjolen til å ligge pent.

Anonymous poster hash: bc9b5...22b

Skrevet

http://www.hm.com/no/product/24738?article=24738-B

Er denne turn-off?

Den var jo ikke så ille, og dessuten vil den jo sikkert være kjempesexy med en fin BH til siden den ikke dekker den :) Nå fikk jeg lyst til å kjøpe meg en underkjole også :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...