Gå til innhold

Komplisert dameproblem - ta kontakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann,

Det er jente jeg har møtt, har ikke snakket med hun, men møter henne noen ganger i uken. En periode før møttes vi nesten hver dag, men nå tørr hun ikke se meg i øynene når hun går rett forbi meg. Hun flakker litt med blikket, ser gjerne ned.

Fra avstand kan hun gjerne være i nærheten av meg og gjerne sende "lange" blikk. Hun ser gjerne på meg, men tørr ikke øyekontakt ser det ut som. Skjønner ikke meg på henne, jeg er svært betatt av hun! Hvilke signaler tror dere hun sender ut?

Hun er noen år eldre enn meg, vi er begge i 20 åra. Vi har "kjent" til hverandre i over et år nå. Jeg har prøvd å vise for henne at jeg er interessert, og jeg tror hun gjør det samme ved at hun prøver å være i nærheten av meg når hun kan. Men som jeg nevnte, når hun passerer meg ser hun gjerne ned, eller flakker med blikket.

Sorry for rotete innlegg, takk for alle svar.



Anonymous poster hash: 5be56...eea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er snakk om en dame du passerer jevnlig på gata? Slik at alt du vet om henne er hvordan hun ser ut? Dere har aldri snakket sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Høres ut som en jente jeg treffer med jevne mellomrom.

Hvordan prøver du å vise interesse? Og hvordan vil det hjelpe deg å tolke disse signalene?

Det eneste du trenger om å gjøre er å snakke med henne og du kan gjerne starte med et "Hei!". Det var det jeg gjorde.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å vise interesse ved å se på henne, ikke stirre (som jeg gjorde før) og ellers smile til hun. Før ble jeg så nervøs at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Men føler det er så komplisert...



Anonymous poster hash: 5be56...eea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Jeg var lenge mannen som smilte og så på kvinner, men en dag ble jeg mannen som snakker med kvinner også.

Skjønner om du er nervøs, men etter ett år er det vel på høy tid å gjøre NOE? Hvis ikke nå, NÅR?

Det er ingenting som er komplisert her. Du sier ganske enkelt, "Hei!", neste gang dere passerer hverandre. Neste gang kan du stoppe og snakke med henne.

PS: Skjønner om du er nervøs, men det er bare å hoppe i det. Du er snart død uansett. Husk det.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Hvis magefølelsen sier at hun er litt interessert så må du prøve å si hei til henne..

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett lite hei og hallo så viser du i hvert fall at du har lagt merke til henne.

Anonymous poster hash: 39d31...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen sier hun er interessert, men ikke tørr å ta skikkelig kontakt. Når jeg ser henne så kjenner jeg en klump i magen "godfølelse", samtidig blir jeg veldig stresset. Jeg tror kanskje hun skjønner hvor betatt jeg er, men at det er jeg som eventuelt må ta kontakt videre! Ihvertfall prøve å snakke sammen IRL.



Anonymous poster hash: 5be56...eea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om en dame du passerer jevnlig på gata? Slik at alt du vet om henne er hvordan hun ser ut? Dere har aldri snakket sammen?

TS, kan du svare på dette?

For meg høres situasjonen din ganske rar ut. Nesten litt stalkerish. Er du forresten sikker på at hun i det hele tatt vet hvem du er/at du eksisterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, kan du svare på dette?

For meg høres situasjonen din ganske rar ut. Nesten litt stalkerish. Er du forresten sikker på at hun i det hele tatt vet hvem du er/at du eksisterer?

Stalkerish? Klapp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, kan du svare på dette?

For meg høres situasjonen din ganske rar ut. Nesten litt stalkerish. Er du forresten sikker på at hun i det hele tatt vet hvem du er/at du eksisterer?

Jepp, hun vet veldig godt hvem jeg er og omvendt. Greia et at vi aldri har snakket sammen før, bare blikk og slikt....

Anonymous poster hash: 5be56...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men hvordan er dette et "komplisert" problem? Si hei.



Anonymous poster hash: 4dc7b...b91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er vel at jeg har gjort det kleint...



Anonymous poster hash: 5be56...eea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...