NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 #1 Del Skrevet 1. oktober 2014 AXEL RUDI PELL - OCEANS OF TIME WASP - HEAVENS HUNG IN BLACK Morten Harket - Scared of Heights (Orig. Espen Lind) Amy Macdonald - This is the life Karpe Diem - Jens Tilfeldig Rekkefølge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. oktober 2014 #2 Del Skrevet 1. oktober 2014 Vanskelig... Nå om dagen er det i tilfeldig rekkefølge: Singing in the rain- Gene Kelly Lounge Act- Nirvana Drain you- Nirvana I`ve been losing you- A-HA Breed- Nirvana 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria.91 Skrevet 1. oktober 2014 #3 Del Skrevet 1. oktober 2014 Lee DeWyze - Fight Love And Theft - Girls Look Hot In Trucks John Mayer - Waiting On The World To Change Mike WiLL Made-It Ft. Miley Cyrus, Juicy J & Wiz Khalifa - 23 Kanye West Ft. Bon Iver - Lost In The World Godt og blandet, tilfeldig rekkefølge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 1. oktober 2014 #4 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nickelback - When we stand together U2 - Elevation Coldplay - Viva La Vida Susanne Sundfør - The Brothel Robin og Bugge - Elak Elak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DirtyMimi Skrevet 1. oktober 2014 #5 Del Skrevet 1. oktober 2014 Sam Smith - Lay med down Sam Smith - Not in that way Daughtry - Waiting for superman Pearl Jam - Pendulum Pearl Jam - Just breath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SånnCirka Skrevet 1. oktober 2014 #6 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hmm.. Cut your teeth - kygo remix Gold - gabriel rios (thomas jack remix) Prayer in c - lilly wood & the prick, robin schulz radio edit Last request - paolo nutini Stubborn love - the lumineers Tilfeldig rekkefølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 1. oktober 2014 Mye kul Musikk dere hører på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 8. oktober 2014 #8 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Beth - Lovers on the Sun (cover) Lady Antebellum - Just A Girl Meghan Trainor - Title The Script - The Energy Never Dies 3LOGY - The Banjo Endret 8. oktober 2014 av Miss_Sunshine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. oktober 2014 #9 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hører en del på en gammel knust hjerte/ begredelig/ jeg kjeder meg- humør spilleliste om dagen. I tilfeldig rekkefølge Try sleeping with a broken heart- Alicia Keys All I ever wanted- Basshunter Living on my own- Freddie Mercury The symphony- Snow Patrol An olive grow facing the sea- Snow Patrol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. oktober 2014 #10 Del Skrevet 15. oktober 2014 Tilfeldig rekkefølge, 5 av sangene jeg hører mye på nå. Vanskelig å plukke ut. 1. Mø- The sea 2. Jhene Aiko- Bed peace 3. Lorentz- dar dit vinden kommer 4. Kent- Det kanskje kommer en forandring 5. Common- No fear 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 15. oktober 2014 #11 Del Skrevet 15. oktober 2014 Disse går på repeat her for tiden, tilfeldig rekkefølge: The other side - Paul Hansen Robbers - The 1975 Aliens(her er jeg) - Ina Wroldsen True Love - Coldplay One Day - Arash, Helena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. november 2014 Forfatter #12 Del Skrevet 5. november 2014 Disse går på repeat her for tiden, tilfeldig rekkefølge: The other side - Paul Hansen Robbers - The 1975 Aliens(her er jeg) - Ina Wroldsen True Love - Coldplay One Day - Arash, Helena One Day - Arash, Helena (Likte den jeg) Robbers - The 1975 ( Fy søren da LOL) 1) Veni veni O come O come Emanuel - Mannheim Steamroller 2) Jon Henrik Fjällgren - Daniel's Joik (EN AV DE NYDLIGSTE JOIKENE JEG HAR HØRT) 3) Axel Rudi Pell - Forever Angel 4) Morten Harket - Brother 5) Markus Grønneberg - Her står jeg ENJOY :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 5. november 2014 #13 Del Skrevet 5. november 2014 Audrey Horne - Let live In Flames - Rusted nail In Flames - With eyes wide open In Flames - Filtered Truth Gabriel Rios - Gold 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. november 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 5. november 2014 Gabriel Rios - Gold Herlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 5. november 2014 #15 Del Skrevet 5. november 2014 Den gyldne tiden - Oslo Ess (Det kommer alltid til å være en Oslo Ess-sang på "topp 5 akkurat nå"-lista mi) Den tiden - Pokal Youth - Daughter (Har hørt på den i over et år nå, lurer på om jeg noen gang blir lei) Ghost - Ella Henderson Go the distance - Roger Bart (Fra Hercules-filmen ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. november 2014 Forfatter #16 Del Skrevet 5. november 2014 Den gyldne tiden - Oslo Ess (Det kommer alltid til å være en Oslo Ess-sang på "topp 5 akkurat nå"-lista mi) Den tiden - Pokal Youth - Daughter (Har hørt på den i over et år nå, lurer på om jeg noen gang blir lei) Ghost - Ella Henderson Go the distance - Roger Bart (Fra Hercules-filmen ) Skjønner du liker Youth - Daughter (Vakker) (Ikke hørt den før jeg) Du liker sikkert JBM - Winter Ghosts også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 5. november 2014 #17 Del Skrevet 5. november 2014 Skjønner du liker Youth - Daughter (Vakker) (Ikke hørt den før jeg) Du liker sikkert JBM - Winter Ghosts også? Ja, den er veldig fin, men gir meg ikke samme følelsen som Youth! Det er et eller annet med instrumentsammensetningen som gir meg gåsehud og får meg til å få lyst til å skrike og danse, haha. Settler av Balmorhea gir samme følelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex Turner Skrevet 5. november 2014 #18 Del Skrevet 5. november 2014 Dette ble vanskeligere enn jeg trodde, men her er den i tilfeldig rekkefølge undercover martyn - two door cinema club hannah hunt - vampire weekend flightless bird, american mouth - iron & wine sex - the 1975 high hopes - kodaline 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 5. november 2014 #19 Del Skrevet 5. november 2014 Dagens: - "All I Need Is Everything" - Over the Rhine - "Closing Time" - Tom Waits - "Wild Wood" - Paul Weller - "Tralala Lilla Molntuss" - Bob Hund - "What Is Thing Called Love" - Editors Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. november 2014 Forfatter #20 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Dagens: - "All I Need Is Everything" - Over the Rhine I Like :-) Endret 5. november 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå