AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Var hos legen idag, og hun tror jeg har reflux. Fikk nexium for å se om det hjelper. Du som har dette - hvordan fikk du det påvist? Mer/annen påvisning enn bare nexiumkur? Hvilken behandling har du fått? Påvirker dette livet ditt?Anonymous poster hash: aeaa0...b79
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Det påvirker ikke livet ditt mer enn du lar det påvirke livet ditt. Jeg hadde symptomer, ble sendt på gastroskopi og fikk diagnosen bekreftet der. Står på behandling, syns det hjelper. Anonymous poster hash: 5613c...55a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Det påvirker ikke livet ditt mer enn du lar det påvirke livet ditt. Jeg hadde symptomer, ble sendt på gastroskopi og fikk diagnosen bekreftet der. Står på behandling, syns det hjelper. Anonymous poster hash: 5613c...55a Hvilken behandling får du?Anonymous poster hash: aeaa0...b79
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Hadde symptomer på stille reflux. Prøvde nexium, virket ikke. Ble sendt på ØVD (øsofagus, ventrikkel, udodenum) us på sykehuset. Fikk avkreftet reflux under undersøkelsen, da kontrasten ikke kom i retur Anonymous poster hash: abd2f...1d2
Gjest SånnCirka Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har refluksøsofagitt. Fikk det påvist ved gastroskopi. Fikk da nexium, og jeg kan nå drikke vin og juice og sånn uten å få sure oppstøt/halsbrann. :-) Det er klart at nexium ikke fungerer for alle, men da er det andre legemidler som gjerne fungerer. Men uansett greit å få tatt gastroskopi for å få bekreftet om du har dette eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 Med rett medisin pævirker det meg ikke i det hele tatt. Bruker dobbel dose somac nå som funker godt. Men under graviditet... Det er en annen sakAnonymous poster hash: 84897...46c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå