Gå til innhold

Orkut


Gjest Glør

Bruker du Orkut?  

  1. 1. Bruker du Orkut?

    • Ja
      2
    • Nei
      8


Anbefalte innlegg

Er noen her som bruker Orkut? Jeg har en konto der, men vurderer å slette den, siden jeg ikke bruker den i det hele tatt. Er det noen som bruker Orkut til noe nyttig, og hva bruker dere den i såfall til? Eller er det bare nok en tjeneste man egentlig aldri får bruk for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er noen her som bruker Orkut? Jeg har en konto der' date= men vurderer å slette den, siden jeg ikke bruker den i det hele tatt. Er det noen som bruker Orkut til noe nyttig, og hva bruker dere den i såfall til? Eller er det bare nok en tjeneste man egentlig aldri får bruk for?

Jeg er innom orkut i ny og ne. Har en del venner der. Morsomt å se vennenettverket til andre.. Får meg noen sjokk en gang i blant. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Google som eier det. Poenget er at man må bli invitert av noen for å kunne registrere seg.

De ansatte i Google får visst bruke så og så mye av arbeidstiden til personlige prosjekter, og Orkut skal være et resultat av det. Det som bekymrer meg med Orkut og Google er at de påberoper seg eierskap til absolutt alt som blir skrevet og lagt ut.

Jeg er medlem, men jeg bruker det ikke til noe spesielt. Communities skal visst bli det nye store på nett, men jeg klarer ikke helt å se hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller ikke helt hvordan communities ala Orkut skal bli så stort. Friendster skal vel være noe lignende, men det har jeg ikke testet ut selv foreløpig. Problemet mitt med Orkut er at det virker så innholdsløst. Det blir noe annet med feks Livejournal, hvor man legger ut ting man skriver, og bygger vennenettverket utfra det. Orkut er jo ingenting, bare sosiale relasjoner uten innhold. Og det fenger ikke meg helt.

Er enig i at det er betenkelig at de påberoper seg eierskap til alt som legges ut, jeg vil ha tjenester som lar meg beholde copyrighten på egne åndsverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orkut holder jeg meg unna. Har konto på Friendster, men er der så og si aldri.

Enig med deg om Livejournal. Har flere venner jeg har blitt kjent med der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...