Gå til innhold

Du som har målt deg hos CHANGE


silkhand

Anbefalte innlegg

65E hos Change, men synes den er helt jævli stram. Det er verre på ha på denne bhen enn ikke å ha noen på. Så da blir det 70C hos h&m o.l istedet, om jeg gidder å bruke bh. :)



Anonymous poster hash: a33c4...c62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg faktisk ikke tenkt på å spørre om før, men kjekt å vite, siden det ofte er ganske utplukket i min størrelse :blomst:

Det hadde ikke jeg heller, før jeg ble gjort oppmerksom på det i min "lokale" butikk :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp rotet rundt i undertøysskuffen, og ser at Change sin merkelapp er ganske misvisende. Det står "H. Eur 75 - FR 90 - UK 34". Joda, omkretsen er riktignok korrekt omregnet, men cup-størrelsen stemmer kun for norsk og fransk størrelse, ikke for UK. På merkelappene i BH-ene jeg har bestilt fra UK, står det klart og tydelig "UK 34FF - EU 75H".

Jeg har aldri vært innom Lalina eller Marinka, men de fører vel flere forskjellige merker, f.eks britiske Freya, så om du mener at du bruker 30GG når du bestiller fra Bravissimo og 30GG i en Freya-modell kjøpt her i Norge, har du helt rett i det, men GG er ikke en del av den europeiske størrelsesstandarden, så den størrelsen du skal ha i europeiske og amerikanske BH-er er 65(30) J. Det er derfor du ikke passet inn i BH-ene hos Change :)

Ser de har flere modeller inne i 65J i nettbutikken til Change akkurat nå, men i de fysiske butikkene kan utvalget variere veldig. Slike "sære" (jeg synes ikke det er sært selv, altså) størrelser er ikke det det går mest av, og da tar de vel heller ikke inn så mange :\

Alt man lærer her på KG :)

Traff vel sikkert bare på dårlig selger jeg, da. Hun pøste bare på med 75F og sånn, som jo ikke passer, sa ikke noe om å bestille. Da prøver jeg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...