AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Hei. Har i mange år slitt med depresjon, depresjonen har variert i styrke gjennom mange år. Jeg har vært usikker på studier lenge, men tok steget og hoppet i det nå i høst. Kjempehardt! Fikk en kjempetung start som resulterte i at at jeg måtte utsette noen fag til neste år, dvs. det vil ta meg 1 år ekstra for å bli ferdig med en bachelor. Den tunge starten har knalltøff og kjenner jeg sliter med å henge med. Mentalt og fysisk. Alt er bare tungt og vil egentlig bare droppe alt og gå i dvale for vinteren. Men! Nå er jeg så drittlei av å ha det slik og jeg skal(!) være ferdig med studier innen 4 år. Men veien kommer sikkert til å være tøff. Har søkt om time hos psykiatrisk sykepleier/rådgiver på høgskolen og håper å få en time innen de neste 14-dagene. Noen som vet om de kan henvise til psykolog? Om ikke må jeg evt kontakte fastlege for henvisning videre. Noen som har erfaring med selvhjelpbøker o.l? Jeg trenger å få snudd min tankegang, få hjelp til å komme meg ut av denne bobla. Hadde også vært supert å finne bøker som er supermotiverende og som kan gjøre det enklere å vedlikeholde motivasjonen over lengre tid. Håper noen kan hjelpe meg. Anonymous poster hash: 6dc2f...8a5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 ingen? Anonymous poster hash: 6dc2f...8a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå