Ferny Skrevet 3. oktober 2014 #61 Skrevet 3. oktober 2014 Det er aldri et skritt tilbake å kvitte seg med silikon. I de aller fleste tilfeller er det et gigantisk skritt fremover, både fysisk og mentalt. Ja, hvert fall mentalt - det kan jeg være enig i. Nå vet jeg ikke hvordan puppene hennes så ut fra før da, men fysisk synes jeg faktisk de så normale og bra ut etter silikonen også. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 3. oktober 2014 #62 Skrevet 3. oktober 2014 Ja, hvert fall mentalt - det kan jeg være enig i. Nå vet jeg ikke hvordan puppene hennes så ut fra før da, men fysisk synes jeg faktisk de så normale og bra ut etter silikonen også. De så garantert bedre ut før plasten. Nå ser de alt annet enn naturlige ut. 1
99699 Skrevet 3. oktober 2014 #63 Skrevet 3. oktober 2014 Det er aldri et skritt tilbake å kvitte seg med silikon. I de aller fleste tilfeller er det et gigantisk skritt fremover, både fysisk og mentalt. Veit ikke helt om jeg er enig med deg, Brutal_Mann. Pupper betyr VELDIG mye for kvinner i dag, så for mange vil det hjelpe på selvbildet å kunne "strutte" med synelige pupper. For min del står det VELDIG respekt av de som ikke tar silicon, men jeg skjønner de som også tar silicon(ikke når det er 1 kg i hver pupp). Det finnes jo selvfølgelig eksempler på kjendiser som tar vekk siliconen igjen, som Lene Alexandra og Aylar? Jeg er enig med deg når det gjelder selvtillit . Det er det nok mange jenter som bør og må jobbe med!
Gjest Hummels Skrevet 3. oktober 2014 #64 Skrevet 3. oktober 2014 Silikonpupper..HUFF:( Sorry men de så ikke så veldig naturlige ut. Mitt tips: Fjern silikonen 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå