AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Hei, jeg er student, og har ikke all verdens med penger å rutte med. Jeg bor i kollektiv, og veggene er ikke akkurat kjempetynne, men for sikkerhetsskyld vil jeg unngå at noen hører lydene fra vibratoren min. Jeg tror jeg blir gal! Fingrene mine funker de også, men vibratoren min tar meg til nye høyder, noe jeg savner så inderlig sårt Den jeg har nå er type veteran, en lojal og steike god vibrator, men den bråker som fy! Jeg er på utkikk etter en rimelig vibrator, som koster maks 400 ,- som er stillegående, eller som ikke lager mye lyd. Er det mulig å få en stille vibrator som likevel er litt kraftig vibrasjonsmessig? Har dere noen tips, fyr løs! Anonymous poster hash: f5430...7c2
Sphynx Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg jobber i en sexbutikk og vi har masse stillegående til prisklassen rundt 400. Ta deg en tur innom en erotisk butikk og hør med de som jobber der. De vil også ha mulighet for å åpne pakken for deg å sette inn batterier, så kan du selv bedømme om den er stillegående nok
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg jobber i en sexbutikk og vi har masse stillegående til prisklassen rundt 400. Ta deg en tur innom en erotisk butikk og hør med de som jobber der. De vil også ha mulighet for å åpne pakken for deg å sette inn batterier, så kan du selv bedømme om den er stillegående nok Lurt! Har tenkt tanken om å dra på kondomeriet. Men det er et stykke unna. Det er en erotisk butikk i nærheten som jeg var innom, men det var veldig dårlig utvalg. Enten måtte jeg opp til 600-700 kroner i pris, eller så var det altfor svak vibrasjon. Jeg vet at nærmeste kondomeriet-butikk har et bedre utvalg, men har ikke tid til å reise før uken etter neste. Forventer jeg for mye med tanke på en stillegående vibrator MED kraftig vibrasjon til en lav pris, eller er dette realistisk? Anonymous poster hash: f5430...7c2
Sphynx Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Lurt! Har tenkt tanken om å dra på kondomeriet. Men det er et stykke unna. Det er en erotisk butikk i nærheten som jeg var innom, men det var veldig dårlig utvalg. Enten måtte jeg opp til 600-700 kroner i pris, eller så var det altfor svak vibrasjon. Jeg vet at nærmeste kondomeriet-butikk har et bedre utvalg, men har ikke tid til å reise før uken etter neste. Forventer jeg for mye med tanke på en stillegående vibrator MED kraftig vibrasjon til en lav pris, eller er dette realistisk? Anonymous poster hash: f5430...7c2 Det er absolutt realistisk, men går du litt opp i pris kan du finne mer. Selv selger vi må 'bullets' til 199,- med veldig kraftig motor, det er heller ikke så mye lyd i de. Fun Factory bråker forsåvitt veldig lite- men du må gjerne opp i 600 for en god en! Da er de også oppladbare og du vil tjene på det i lengden (med tanke på batterier)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå