Gå til innhold

Gotham, ny tv serie

Fremhevede innlegg

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg syntes liksom det begynte å ta seg litt opp i siste episode. Det var interessant å se et bedre fokus på mafia-intrigene og maktspillet. Det varte helt til Don Falcone sier "Jeg sender Victor for å hente ham". Dvs han skulle sende leiemorderen Victor Szaz for å hente Jim Gordon.

Så da kommer en klisjè-overlesset skallet hitman i følge med to goth-chicks spradende inn på Gotham`s politistasjon og kunngjør at han er der i egenskap av hitman for mafiaen for å hente en INSPEKTØR og avslutter det hele med "Bitches, leave! Stående på et skrivebord."

I den virkelige verden ville han blitt skutt på stedet. Det hadde vært en gudegave til påtalemyndighetene også om de skulle ønske å rævkjøre sjefen hans.

I Gotham tømmes politistasjonen for folk, endatil politisjefen går. Jeg fatter det ikke. Det er en sabotør i manusavdelingen. Han må finnes og tortureres til han tilstår hvem han egentlig jobber for.

Gotham handler ikke om den virkelige verden. I Gotham er hele politiet redd for mafiaen. Hver eneste person tenker på seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gotham handler ikke om den virkelige verden. I Gotham er hele politiet redd for mafiaen. Hver eneste person tenker på seg selv.

Et snev av realisme må det likevel være tillatt å forvente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...