AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #21 Skrevet 1. oktober 2014 Ble jeg sjarmert av smil eller sinne? Heller det som fikk meg i tvil;-) Anonymous poster hash: 70357...9fa Du ble tiltrukket av kombinasjonen. Anonymous poster hash: 12653...d89
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #22 Skrevet 1. oktober 2014 Du ble tiltrukket av kombinasjonen. Anonymous poster hash: 12653...d89 Desverre. Les en gang til:-) Anonymous poster hash: 70357...9fa
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #23 Skrevet 1. oktober 2014 Høres ut som eksen min etter han begynte å bole. Fra å være en rolig behersket fyr ble han oppfarende og kunne på sekunder opparbeide seg et voldsomt sinne. Verbal ble han også, fra å være stille og overveid til å bli rene brøleapa. Han gikk inn på soverommet for å hente mobilen, sekunder etterpå kom ergometersykkelen gjennom veggen til stua. Hadde holdt meg på god avstand hvis det dreier seg om en boler, noe jeg mistenker. Uff..Ja, jeg tar nok avstand. Trengte å høre litt tanker om hvorfor han oppførte seg som han gjorde. Kunne jo ha vært mange faktorer som spilte inn, men da fant jeg det nok ut:-) Anonymous poster hash: 70357...9fa
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. oktober 2014 #24 Skrevet 1. oktober 2014 Man skal aldri ha noe å gjøre med folk som tar av seg t-skjorta offentlig.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #25 Skrevet 1. oktober 2014 Man skal aldri ha noe å gjøre med folk som tar av seg t-skjorta offentlig. Hahah, sant no! tommelfingerregel, det der Anonymous poster hash: 70357...9fa
Gjest brutal_mann Skrevet 1. oktober 2014 #26 Skrevet 1. oktober 2014 Man skal aldri ha noe å gjøre med folk som tar av seg t-skjorta offentlig. Untatt hvis det er en yppig kvinne Det høres ut som bol. Ville holdt meg langt borte fra både han og senteret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå