Gå til innhold

Null sexlyst!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er også skikkelig frustrert! Gikk fra å være kåtere enn noensinne, (vet ikke om det var alderen..) til å nesten ikke ha lyst. Lurer på om det er p- pillene, eller andre tabletter jeg gå på som gjør det. Vil ha tilbake lysten! Noen som har erfaringer med at Yasminelle setter ned lysten?



Anonymous poster hash: 60627...fd9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også skikkelig frustrert! Gikk fra å være kåtere enn noensinne, (vet ikke om det var alderen..) til å nesten ikke ha lyst. Lurer på om det er p- pillene, eller andre tabletter jeg gå på som gjør det. Vil ha tilbake lysten! Noen som har erfaringer med at Yasminelle setter ned lysten?

Anonymous poster hash: 60627...fd9

Jeg og lurer på om det er p-pillene...

TS

Anonymous poster hash: facad...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg har dårligere sexlyst når jeg er sliten. Har du prøvd å redusere arbeidsoppgaver/forpliktelser i hverdagen? Ellers så kan det noen ganger hjelpe å trene/være aktiv... Det får man jo gjerne overskudd av, og hvis man er godt trent, så er jo ikke sex så "fysisk" krevende som hvis man har dårlig kondis osv.

Vanskelig å kutte ut oppgaver med en haug med barn. Alt MÅ gjøres, og lar jeg det være så er det dobbelt opp neste dag.

Hadde vært greit å slippe å føle seg som en dritt fordi man ikke har lyst på sex lengre.

Anonymous poster hash: facad...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å kutte ut oppgaver med en haug med barn. Alt MÅ gjøres, og lar jeg det være så er det dobbelt opp neste dag.

Hadde vært greit å slippe å føle seg som en dritt fordi man ikke har lyst på sex lengre.

Anonymous poster hash: facad...505

Og trene har jeg hverken tid eller overskudd til...

Anonymous poster hash: facad...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...