AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #21 Skrevet 2. oktober 2014 Hva med å finne et litt gammeldags og staselig hotell på landet eller i en liten by i England? Kose deg med tradisjonell julemat, julepynt rundt peisen og kunne kle på deg godt og gå ut nyte landskapet når du har lyst? Noe slikt kunne jeg tenkt meg:) Det hørtes veldig koselig ut - litt som i the Holiday det eneste er at jeg tror jeg må legge opp til en ganske opplevelsesrik tur, ellers kommer jeg nok til å føle mye på at jeg reiser alene. Nå skal det sies at jeg er rimelig rastløs i utgangspunktet, og avhengig av at det skjer ting rundt meg. Huff, jeg fikk helt vondt jeg nå. Har du ingen søsken heller? Jeg ville ikke reist til risikable land som f.eks Mexico osv. alene. Hadde jeg vært deg tror jeg heller at jeg hadde reist til f.eks New York eller Australia Sistnevnte er da dog kanskje litt langt. Anonymous poster hash: 34ba6...4df Takk for omtanken, men det er ikke synd på meg altså har en søster, men hun feirer med kjæresten. Det er helt i orden, jeg tenker at nå kommer noen år hvor julefeiringen ikke blir den helt store opplevelsen, men etter hvert kommer jeg jo sikkert til å etablere meg, og da kan vi lage egne tradisjoner Vi har hatt dyrepassere hos oss i julen når vi selv har reist på ferie. Så hvis du er villig til å lufte hund, mate katt, fisk, kanin eller fugl og holde dyr med selskap, så er det mange muligheter rundt omkring. Det vanlige er at dyrepasseren betaler billetten selv og bor gratis mot pass av hus og dyr. Sjekk nettsider som har med housesitters og petsitters å gjøre. Anonymous poster hash: dca0c...fae Takk, sånne tips blir jeg veldig glad for! Det er jo noe litt utenom det vanlige, kunne vært gøy å prøve! Skal absolutt sjekke det ut. Anonymous poster hash: 4e761...501
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #22 Skrevet 2. oktober 2014 Det hørtes veldig koselig ut - litt som i the Holiday det eneste er at jeg tror jeg må legge opp til en ganske opplevelsesrik tur, ellers kommer jeg nok til å føle mye på at jeg reiser alene. Nå skal det sies at jeg er rimelig rastløs i utgangspunktet, og avhengig av at det skjer ting rundt meg. Takk for omtanken, men det er ikke synd på meg altså har en søster, men hun feirer med kjæresten. Det er helt i orden, jeg tenker at nå kommer noen år hvor julefeiringen ikke blir den helt store opplevelsen, men etter hvert kommer jeg jo sikkert til å etablere meg, og da kan vi lage egne tradisjoner Takk, sånne tips blir jeg veldig glad for! Det er jo noe litt utenom det vanlige, kunne vært gøy å prøve! Skal absolutt sjekke det ut. Anonymous poster hash: 4e761...501 Hvis du drar til England, så bor jeg og min kone i sør-vest England. Vi skal feire julaften her, før vi drar bort i romjulen. Du kan slenge innom for en middag, eller benytte deg av gjestesoverommet vårt. Anonymous poster hash: 6fa04...e3e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #23 Skrevet 6. november 2015 Jeg bumper denne jeg, da jeg muligens velger å feire uten familien i år. Noen som har flere tips eller tanker? Hvordan gikk det med deg, TS? Merker jeg er redd for å bli lei meg og ensom når jeg først sitter der på julekvelden alene. Anonymkode: f6f00...e71 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå