AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Herregud! Har bestilt en buttplug som kommer i posten om få dager. Har ingen som helst erfaring med slikt og bestilte egentlig av ren nysgjerrighet. Men nå som den er bestilt kjenner jeg at jeg er ganske nervøs for hele greia. Har jeg grunn til det? Anonymous poster hash: 5b39c...2d7
Hjordis Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Går så fint atte! Husk mye glid og slapp av. Kan kjennes veldig rart første gang :D 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Går så fint atte! Husk mye glid og slapp av. Kan kjennes veldig rart første gang :D Wæææ. Får se om jeg i det hele tatt våger :OAnonymous poster hash: 5b39c...2d7
Sphynx Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Som nevnt ovenfor - husk glidemiddel! Og ikke bruk noe annet som lotion, olje eller vaselin!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Som nevnt ovenfor - husk glidemiddel! Og ikke bruk noe annet som lotion, olje eller vaselin! Neida, jeg har førsteklasses glidemiddel, så det skal ikke stå på det! Anonymous poster hash: 5b39c...2d7 1
KineAnd Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 uuh Jeg er veldig glad i pluggene mine, elsker å bruke dem :D Bruk nok glid og ta deg god tid 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 Hvordan bruker du dem ?Anonymous poster hash: 58572...465
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #8 Skrevet 1. oktober 2014 uuh Jeg er veldig glad i pluggene mine, elsker å bruke dem :D Bruk nok glid og ta deg god tid Hmm, ja jeg er ganske spent altså! Aner jo ikke om jeg kommer til å hate eller elske det. Håper på det siste! Anonymous poster hash: 5b39c...2d7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #9 Skrevet 1. oktober 2014 Hva slags plugg har du bestilt?Anonymous poster hash: 49927...fa0
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #10 Skrevet 1. oktober 2014 Bestilte denne : http://www.kondomeriet.no/produkt/bootie-buttplug/13252752 Anonymous poster hash: 5b39c...2d7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 Spennende! Kan du legge ut referat her? Vurderer selv å kjøpe... usikker på om jeg går for med eller uten vibrering...Anonymous poster hash: 49927...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #12 Skrevet 1. oktober 2014 Spennende! Kan du legge ut referat her? Vurderer selv å kjøpe... usikker på om jeg går for med eller uten vibrering...Anonymous poster hash: 49927...fa0 Skal gjøre det om/når jeg har våget å teste den ut. Ja, var litt nysgjerrig på en med vibrering jeg også. Men fant ut at det kanskje var greit å begynne med en litt billig, i tilfellet det ikke skulle være noe for meg. Anonymous poster hash: 5b39c...2d7
Sphynx Skrevet 1. oktober 2014 #13 Skrevet 1. oktober 2014 Å kjøpe en med vibrering er egentlig smart, da kan du velge om du vil bruke vibrasjonen eller ikke 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #14 Skrevet 1. oktober 2014 Skal gjøre det om/når jeg har våget å teste den ut. Ja, var litt nysgjerrig på en med vibrering jeg også. Men fant ut at det kanskje var greit å begynne med en litt billig, i tilfellet det ikke skulle være noe for meg. Anonymous poster hash: 5b39c...2d7 Klart du våger! :-)Anonymous poster hash: 49927...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #15 Skrevet 2. oktober 2014 Referat: Hentet den på posten i går, og prøvde den i går! Vel, litt usikker på om jeg likte det eller ikke. På en måte følte jeg at jeg at jeg ble kåtere med en gang den var satt inn. Samtidig var det egentlig ganske smertefullt både å sette den inn og ta den ut, til tross for store mengder glidemiddel, mulig jeg var for anspent? Og så ble det litt smertefullt så snart jeg hadde fått orgasme, grunnet sammentrekningene i underlivet. Såå, litt usikker på når jeg kommer til å prøve det igjen... Men det blir sikkert ikke siste gangen Anonymous poster hash: 5b39c...2d7
Sphynx Skrevet 2. oktober 2014 #16 Skrevet 2. oktober 2014 Referat: Hentet den på posten i går, og prøvde den i går! Vel, litt usikker på om jeg likte det eller ikke. På en måte følte jeg at jeg at jeg ble kåtere med en gang den var satt inn. Samtidig var det egentlig ganske smertefullt både å sette den inn og ta den ut, til tross for store mengder glidemiddel, mulig jeg var for anspent? Og så ble det litt smertefullt så snart jeg hadde fått orgasme, grunnet sammentrekningene i underlivet. Såå, litt usikker på når jeg kommer til å prøve det igjen... Men det blir sikkert ikke siste gangen Anonymous poster hash: 5b39c...2d7 Kan ha vært litt for anspent ja!
Sphynx Skrevet 2. oktober 2014 #17 Skrevet 2. oktober 2014 Den er jo forresten også litt stor da. Kanskje du skulle begynt med noe mindre? På grunn av vinkelen ser jeg for meg at den er litt vanskelig å ta ut å inn, dette er en typisk plugg som man kan gå med i litt lengere tid 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #18 Skrevet 2. oktober 2014 Den er jo forresten også litt stor da. Kanskje du skulle begynt med noe mindre? På grunn av vinkelen ser jeg for meg at den er litt vanskelig å ta ut å inn, dette er en typisk plugg som man kan gå med i litt lengere tid Har du forslag til en som er litt mindre da? Anonymous poster hash: 5b39c...2d7 1
Sphynx Skrevet 2. oktober 2014 #19 Skrevet 2. oktober 2014 Har du forslag til en som er litt mindre da? Anonymous poster hash: 5b39c...2d7 Mange som er mindre. Gå gjerne for noe i silikon.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #20 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har tre slike plugger som jeg bytter på å bruke.Har mye god analsex for tida, og da setter jeg gjerne inn en av pluggene etter middagen og går med den inne resten av dagen til vi har lagt oss. Før jeg begynte med pluggene , var det et styr for ham å trenge inn og litt vondt også i starten. Nå er det deiligt med en gang !<br /><br />Anonymous poster hash: 1ad1f...4e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå