Gå til innhold

Hva forbinder du med navnet Laila?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry. Cowboy-Laila. Dolly Parton. Middelaldrende dame med puddelkrøller, dongeri, og cowboyhatt.

Anonymous poster hash: 4c3ce...d30

Akkurat dette.

Leila derimot får meg til å tenke på låta Eric Clapton skrev om kona til Feorge Harrison!;)

Skrevet

Laila minner meg faktisk om samer (vet om 2 stk som er samer som heter Laila) og selvfølgelig om harry damer på campingplasser langt inni Trøndelag.

• Liker 2
Skrevet

Cowboy Laila med Cowboyhatt....

Anonymous poster hash: c0d1a...2a2
Skrevet

Cowboy Laila, en voksen dame (navnet passer ikke til barn syns jeg), og mamma'n min :hjerte::hjerte:

Anonymous poster hash: 1f396...b01
Skrevet

Tenker at det høres ut som en gammel dame :)

Skrevet

Ho nabodama som kommer på kaffe og nekter å gå igjen før etter middag...

• Liker 1
Skrevet

overvektig, superkoselig dame som liker å bake ;)

Skrevet

Lett overvektig middelaldrende dame fra distrikts-Norge med for mye øyenskygge og kafeteria-uniform.

• Liker 4
Skrevet

Cowboy-Laila, helt klart.

Skrevet

Min kusine.

Dere ufine over her, tenk om noen hadde skrevet det dere har skrevet om navnet Laila om det dere heter!Anonymous poster hash: 23f41...bbf

Vi svarer ærlig på hva vi forbinder med et navn, og det er ikke å være ufin. Det kan derimot være fint for mødre som vil kalle datteren Laila, men som etter å ha lest dette velger et annet navn, og da får ei jente som slipper å bli tildelt dette navnet.

Anonymous poster hash: 4c3ce...d30

Skrevet

Tynne strenge gamle damer med kort hår og som er lærer men vil kalles for frøken. Og ei jeg gikk på videregående med, som i dag er lærer :fnise:

Anonymous poster hash: 2effe...81b

Skrevet

Snilleste personen jeg vet om! <3

Hun røyker ikke Rød 3, det skal være helt sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...