AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 I alle fall for min kropp, da jeg ikke pleier å ha PMS. Men alt er bare trist og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skulle ha sushiaften med samboeren i dag, men han er på jobb (skulle egentlig bare jobbe til 4, men nå blir det til i natt) og når jeg skulle lage sushi datt den ene rullen fra hverandre, så nå sitter jeg her i sofaen og smågråter for jeg er bare lei meg uten noen særlig god grunn til det Anonymous poster hash: ee9e5...188
Zoega Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Haha aaw, føler med deg! 😔 Lag deg en deilig kopp med te, tenn stearinlys, skjær opp litt frukt / ordne litt snacks og sett på en komedie 😊
Gjest crem Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Haha aaw, føler med deg! Lag deg en deilig kopp med te, tenn stearinlys, skjær opp litt frukt / ordne litt snacks og sett på en komedie helt enig med deg! det beste som funker når man har pms er å skjemme seg selv litt bort, ha en skikkelig kose kveld! og hvis du har noe sjokolade tilgjengelig, unn deg litt håper det blir bedre
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Har samme syklus som deg virker det som og har skikkelig PMS selv i dag. Kjenner til det å begynne å grine for ingenting. Håper du får en fin kveld likevel. Støtter Carina_, te hjelper <3 Anonymous poster hash: 0663c...06c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Haha aaw, føler med deg! Lag deg en deilig kopp med te, tenn stearinlys, skjær opp litt frukt / ordne litt snacks og sett på en komedie helt enig med deg! det beste som funker når man har pms er å skjemme seg selv litt bort, ha en skikkelig kose kveld! og hvis du har noe sjokolade tilgjengelig, unn deg litt håper det blir bedre Har samme syklus som deg virker det som og har skikkelig PMS selv i dag. Kjenner til det å begynne å grine for ingenting. Håper du får en fin kveld likevel. Støtter Carina_, te hjelper <3 Anonymous poster hash: 0663c...06c Takk for svar http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Har laget meg iste og skal sette på en film nå Anonymous poster hash: ee9e5...188
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 TS her. Dette har vært de rareste par dagene. Den dagen jeg skrev denne tråden (forigår?) kom samboer hjem rundt klokken 24. Da skulle vi spise sammen, men så begynte jeg å brekke meg noe sykt bare av å tenke på sushi, så jeg gikk heller og pusset tennene, men det klarte jeg ikke fordi tannkremen plutselig smakte såpe, og i går var jeg trist nesten hele dagen. Nå går det bedre da, men lurer på hva som har skjedd. Kanskje jeg bør ta meg en tur til legen...Anonymous poster hash: ee9e5...188
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå