Gå til innhold

Kjære Rannveig Heitmann....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

KAN DU VÆR SÅ SNILL OG FARGE DEN FORFERDELIGE STYGGE ETTERVEKSTEN DIN?!



Anonymous poster hash: 9373d...e7d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg om du ikke har mer viktige ting å irritere deg over.



Anonymous poster hash: 4eec2...54d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg om du ikke har mer viktige ting å irritere deg over.

Anonymous poster hash: 4eec2...54d

Tro meg, det er mye på min irritasjonsliste, og blant den ligger den jævla stygge etterveksten til ms. rannveig.

Anonymous poster hash: 9373d...e7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som heter å feie for egen dør mener jeg å ha hørt ... :kosteskaft: eller du kan kanskje bare ta kosten og fly et annet sted der du ikke irriterer deg så mye :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel kanskje kommentarer som dette som bidrar til mange bloggeres ekspanderende forfengelighet? Negler, hår, vipper, lepper, bryn, sminke, pupper, nese, tenner.....

At de i det hele tatt orker å ha et kommentarfelt der det er fritt fram å gjødsle i vei med kommentarer angående utseendet. Og i tillegg lese det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAN DU VÆR SÅ SNILL OG FARGE DEN FORFERDELIGE STYGGE ETTERVEKSTEN DIN?!

Anonymous poster hash: 9373d...e7d

Da må du spørre henne i kommentarfeltet på bloggen hennes. Ikke her...

Anonymous poster hash: 6c7b0...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at det er så mange tråder om Rannveig? Skjønner ikke hvorfor etterveksten hennes eller intrigene hennes er så interessant å henge seg opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk varierer i hva de irriterer seg over. Jeg (jeg er forresten ikke TS) opplever at jeg irriterer meg over absolutt ALT. Det er skikkelig slitsomt, jeg går på diverse medisiner for det, men kan ikke si at jeg synes de hjelper. Bare det at de er kø på butikken kan ødelegge hele dagen for meg, fordi jeg blir så forbannet. Jeg sier aldri noe høyt, men jeg koker inni meg.

Det jeg vil frem til er at folk har ulik persepsjon av samme hendelse, og at jeg absolutt hater når folk skriver "Stakkars deg, som ikke har bedre ting å irritere deg over". Jo, jeg har bedre ting å irritere meg over, men da ingen andre var sammen med meg på butikken i går, velger jeg kun å lufte ting som irriterer meg som andre også har muligheten til å se, for å finne ut om det er flere som irriterer seg over det samme eller om det er meg det er noe feil ved.

Noen mennesker er irritable, noen er det ikke. Deal with it.



Anonymous poster hash: aad4d...512
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...