Gå til innhold

ALINE

LilleBille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha! Jeg skjønte ikke det derre hellu-greiene til Aline overalt. Trodde kanskje det hadde gått litt rundt for henne.. :ler::ler:

Det kan du nok være helt sikker på... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dum som et brød, og må med skam melde at jeg ikke har tatt den med å redde busken... :oops:

Anyone? En liten link eller noe??? :roll:

Jeg synes helluen var søt nok i seg selv, jeg - om man ikke i tillegg skal blande inn førstehjelp og livredning på busker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tommern som ikke hadde noen regnskog vi kunne ha sex for å redde, men han hadde en busk baki der, så vi redda den istede.... :sjarmor: :enig_animasjon:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Kan du finne igjen den linken? Det er nok flere som lurer, og jeg finner den ikke igjen nå selv heller...Tenkte jeg måtte vise den til kjæresten, han kommer til å le seg skakk av dere!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ingen link for å le meg skakk... og nå er jeg ikke alene på kontoret legner .. så dette er pinlig... :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ingen link for å le meg skakk... og nå er jeg ikke alene på kontoret legner .. så dette er pinlig... :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: .. og nå kommer jeg til å leve til jeg blir 100 .. men jeg skjønner jeg må sitte hele natten for å kunne ta igjen Suzy nå :-?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...