Gå til innhold

ALINE

LilleBille

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid synes :heiajente: - hare vært utrolig dum ... men nå har du endret mitt syn...

Godt ingen hører meg .. for alle tråder jeg er inne på helluer du ....

Du er herlig :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønte ikke hva du mente med helluer, LilleBille, men så fant jeg Aline som helluet inne på en annen tråd!

Morsomt!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønte ikke hva du mente med helluer, LilleBille, men så fant jeg Aline som helluet inne på en annen tråd!

Morsomt!!! :hoho:

.. har allerde fått kjeft som LilleBølle... :oops: .. men hun er da festlig er hun ikke... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:heiajente: phju.... må ta en liten pustepause jeg, blei reint anpusten her.... lar :brunette: ta over hjernen en skarve stund!

Det de ikke fortalte godt nok ang astralprojisering var nemlig at bare èn kan bruke hjernen om gangen... og det trengs skrekkelig mye hjerne til for :heiajente: å løpe rundt å følge med og hellue overalt!!! så da får ikke :brunette: jobba... bytte på ca 80/20? høres bra ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt... nå skal jeg nemlig ut til lunsj.. (det var faktisk ganske pinlig .. da jeg som satt her helt alene ikke klarte å svare ordentlig i telefonen.. men bare fniste som en anne fjortis..)

Men Aliene.. i dag har du lagt mange år til min alder .. så ekstra pensjon kan bare overføres til konto ...

Ha en fin jobbeøkt! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk ikke jobba noe da, men hellua med sentralbordvikar, lunsja og lekt med tommern i busken for å redden... (busken altså)

I`m back!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da kan jeg slappe av!

Rakk bare å hellue en gang, da... Men følte det var verdt strevet. Må jo holde hellu-nivået på topp!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å hjelpe til assa Væren!!! :)

det er sommer det er so..... eh... det er ikke regn og man får leke i buskene om man helluer!! for å redde dem... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er du som er vår personlige helluer, så jeg har ikke noe ønske om å overta den rollen! Den er det du som kler best! Flink, atte!!! :klem:

:vinke: Jeg kan vinke hadet!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:heiajente: du må bare vinke hadet senere på dagen altså, ellers tror jeg at jeg skal gå hjem!!!! :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

:hoho::hoho::hoho::hoho:

jeg fant omsider det med å redde busken....

*Dauer av latter*

Nå må dere gi dere, jeg kan jo ikke sitte her og ta teffelonen når jeg ler så jeg griner!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Haha! Jeg skjønte ikke det derre hellu-greiene til Aline overalt. Trodde kanskje det hadde gått litt rundt for henne.. :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...