LilleBille Skrevet 13. juli 2004 #1 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har alltid synes - hare vært utrolig dum ... men nå har du endret mitt syn... Godt ingen hører meg .. for alle tråder jeg er inne på helluer du .... Du er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #2 Del Skrevet 13. juli 2004 hellu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juli 2004 (hvis jeg tisser på meg er det din skyld) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #4 Del Skrevet 13. juli 2004 føler på en måte at jeg har hengt meg bittelittegrann opp da dog.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 13. juli 2004 Neiiii da... (og så er du vel så blond at det ikke gjør noe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. juli 2004 #6 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg skjønte ikke hva du mente med helluer, LilleBille, men så fant jeg Aline som helluet inne på en annen tråd! Morsomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #7 Del Skrevet 13. juli 2004 hellu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg skjønte ikke hva du mente med helluer, LilleBille, men så fant jeg Aline som helluet inne på en annen tråd! Morsomt!!! .. har allerde fått kjeft som LilleBølle... :oops: .. men hun er da festlig er hun ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #9 Del Skrevet 13. juli 2004 phju.... må ta en liten pustepause jeg, blei reint anpusten her.... lar :brunette: ta over hjernen en skarve stund! Det de ikke fortalte godt nok ang astralprojisering var nemlig at bare èn kan bruke hjernen om gangen... og det trengs skrekkelig mye hjerne til for å løpe rundt å følge med og hellue overalt!!! så da får ikke :brunette: jobba... bytte på ca 80/20? høres bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 13. juli 2004 Det er godt... nå skal jeg nemlig ut til lunsj.. (det var faktisk ganske pinlig .. da jeg som satt her helt alene ikke klarte å svare ordentlig i telefonen.. men bare fniste som en anne fjortis..) Men Aliene.. i dag har du lagt mange år til min alder .. så ekstra pensjon kan bare overføres til konto ... Ha en fin jobbeøkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #11 Del Skrevet 13. juli 2004 Hjelpes meg- dere er ikke gode, det er vist ikke bare jeg som trenger ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. juli 2004 #12 Del Skrevet 13. juli 2004 Hellu! *vikarierer for Aline, slik at hun får jobbet litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #13 Del Skrevet 13. juli 2004 hellu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #14 Del Skrevet 13. juli 2004 fikk ikke jobba noe da, men hellua med sentralbordvikar, lunsja og lekt med tommern i busken for å redden... (busken altså) I`m back!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. juli 2004 #15 Del Skrevet 13. juli 2004 OK, da kan jeg slappe av! Rakk bare å hellue en gang, da... Men følte det var verdt strevet. Må jo holde hellu-nivået på topp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #16 Del Skrevet 13. juli 2004 bare å hjelpe til assa Væren!!! det er sommer det er so..... eh... det er ikke regn og man får leke i buskene om man helluer!! for å redde dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. juli 2004 #17 Del Skrevet 13. juli 2004 Det er du som er vår personlige helluer, så jeg har ikke noe ønske om å overta den rollen! Den er det du som kler best! Flink, atte!!! Jeg kan vinke hadet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #18 Del Skrevet 13. juli 2004 du må bare vinke hadet senere på dagen altså, ellers tror jeg at jeg skal gå hjem!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #19 Del Skrevet 13. juli 2004 jeg fant omsider det med å redde busken.... *Dauer av latter* Nå må dere gi dere, jeg kan jo ikke sitte her og ta teffelonen når jeg ler så jeg griner!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 13. juli 2004 #20 Del Skrevet 13. juli 2004 Haha! Jeg skjønte ikke det derre hellu-greiene til Aline overalt. Trodde kanskje det hadde gått litt rundt for henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå