AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Har så vondt i øverste delen av ryggen..det ko. Etter at jeg måtte bære hunden min ut og inn etter den hadde skadet foten..gikk greit de første dagene, men så begynte det å gjøre vondt..regner m det er musklene dom trøbler..så vær jeg her om dagen og måtte bære noen kasser, ble ikke bedre ksn man di..spørsmålet mitt er hvor lenge kan en gå slik , før det går over? Kan drt være bæringen som er årsaken??Anonymous poster hash: 5a204...586
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 alt fra dager til uker til mnd...har selv ryggproblemer og det varierer mye hvor lenge det varer.Anonymous poster hash: f3241...235
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Kan man virkelig få slike plager av å løfte ?tsAnonymous poster hash: 09f76...907
puuuus Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 om du har løftet galt så kan du de. bruk lårmusklene ved løft så bruker du de store muskelgruppene og ikke ryggen. ( beina fra hverandre, bøy kne og hold ryggen rak ved neste løft :-) )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå