Gå til innhold

Tips til orgasmestillinger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å få orgasme under sex. Jeg vet at det er mange som ikke klarer dette, men jeg har lyst å prøve å få det til. Jeg sliter også med å få orgasme om han fingrer/slikker meg. Så det blir som oftest til at jeg fingrer meg selv mens han koser litt med meg eller selv runker. Det har fungert fint hittil, men det hadde vært fint med litt variasjon.

Jeg har derfor prøvd noen stillinger selv når jeg har fingret, for å se om de kan fungere. Jeg har bla. prøvd å ligge på magen og fingre, slik at han evt kan ta med bakfra samtidig, men da blir hånden ganske most. Og da er det ikke så lett å få orgasme...Har prøvd å støtte med puter også, men hånden blir most fremdeles.

Og hvis jeg prøver å fingre i doggy eller andre stillinger hvor beina mine er litt fra hverandre så blir klitten min for "tilgjengelig", noe som gjør at det er litt ubehagelig å ta på den. Derfor foretrekker jeg å ha beina litt mer samlet når jeg fingrer.

Komplisert dette her! Men har dere noen tips til stillinger hvor "kravene" mine passer? Det kan godt være stillinger hvor han bare er inni meg også, uten å pule hvis det blir litt vanskelig.

Anonymous poster hash: 32274...91f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med å få orgasme under sex. Jeg vet at det er mange som ikke klarer dette, men jeg har lyst å prøve å få det til. Jeg sliter også med å få orgasme om han fingrer/slikker meg. Så det blir som oftest til at jeg fingrer meg selv mens han koser litt med meg eller selv runker. Det har fungert fint hittil, men det hadde vært fint med litt variasjon.

Jeg har derfor prøvd noen stillinger selv når jeg har fingret, for å se om de kan fungere. Jeg har bla. prøvd å ligge på magen og fingre, slik at han evt kan ta med bakfra samtidig, men da blir hånden ganske most. Og da er det ikke så lett å få orgasme...Har prøvd å støtte med puter også, men hånden blir most fremdeles.

Og hvis jeg prøver å fingre i doggy eller andre stillinger hvor beina mine er litt fra hverandre så blir klitten min for "tilgjengelig", noe som gjør at det er litt ubehagelig å ta på den. Derfor foretrekker jeg å ha beina litt mer samlet når jeg fingrer.

Komplisert dette her! Men har dere noen tips til stillinger hvor "kravene" mine passer? Det kan godt være stillinger hvor han bare er inni meg også, uten å pule hvis det blir litt vanskelig.

Anonymous poster hash: 32274...91f

anbefaler deg å prøve we-vibe..;) Det fungerer veldig bra. Da får du stimulering på klitoris og g- pungt samtidig som han har kuken inni deg. Orgasmene kommer fort med dette. Google det, det er en vibrator med bøye som du presser ligger mot klitten og en bøyle som vender seg inni deg sånn at du får begge deler.:)

Anonymous poster hash: bf02a...332

• Liker 1
Skrevet

Eneste måten jeg får orgasme på under sex er at jeg ligger under han med føttene strake og han skrever over meg med penis delvis inne i meg, når han da rugger ut å inn så klarer jeg ikke motstå lenge... blir en helt perfekt stimuli. trenger ingen fingre. er deilig for han og. Vi begynner som regel på vanlig misjonærstilling og så skifter vi gjerne til denne etter en stund når jeg er klar.

Anonymous poster hash: 299ed...95c
Skrevet

Har en stilling som funker for meg, har "funnet den opp" selv(iallefall ikke funnet noe som ligner på nett).

Han ligger på siden og jeg ligger på rygg, jeg har det ene beinet mellom bena hans og et andre benet ligger hvilt på hoften hans/evt holdes på skulderen hans. Silk blir klitoris ikke for tilgjengelig og hånden min blir ikke most.

Jeg fikk ikke orgasme under sex før vi prøvde denne.

Anonymous poster hash: 8251d...fd4
Skrevet

Prøv doggy hvor du har kroppen litt mer oppreist og lener deg mot et eller annet. Da vil pikken hans lettere treffe g-punktet ditt, pga vinkelen (pikken vil kjøre rett på gpunktet, og gli oppover inni deg). Hvis du blir for følsom på klitten, kan du prøve å kjøpe deg et silikonbasert glidemiddel. Det legger seg litt tykt, og vil forhåpentligvis gjøre det enklere for deg å fingre uten at det blir for ømt eller følsomt.

Det aller viktigste er at du er avslappet og komfortabel, og fullstendig bekymringsfri, så du kan leve deg mest mulig inn i sexen, og alle tankene du får rundt å ha denne deilige mannen din tett innpå og inni deg.

Skrevet

Jeg liker selv å ha det ene benet på bakken også det andre lenende oppå noe, som f.eks soffan eller noe høyere. Det er ganske chill altså.

Anonymous poster hash: 5d7e1...ae0
Skrevet

Via penetrering får jeg kun orgasme i ordinær misjonær. Jeg må konsentrere meg ganske mye for å få det, så det bør ikke være for mye hender og styr i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...