AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Dere som har søvnproblemer og sliter med å sove godt om nettene, bor dere i eneboliger eller i rekkehus og blokkleigheter? Jeg lurer på om det kan være passiv røyking som er årsaken til at så mange som ikke bor i enebolig kan slite med søvn. Jeg merker veldig godt hvordan røyking utenfor vinduet mitt virker aktiverende på meg og gjør det veldig vanskelig å sove tungt og godt, og jeg vil tro mange som sliter med søvn føler at de kun sover lett. Kan det være røykingen i bofellesskap som skaper så dårlig søvn hos mange? Anonymous poster hash: 47fd5...807
umwar Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Tviler røyk isolert sett er en årsak til søvnmangel i bofellesskap. Skal du se på søvnmangel i bofellesskap tror jeg støy og uro fremfor røyk er en forklarende faktor. Det er lyder selv om det ikke er bråk. 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Tviler røyk isolert sett er en årsak til søvnmangel i bofellesskap. Skal du se på søvnmangel i bofellesskap tror jeg støy og uro fremfor røyk er en forklarende faktor. Det er lyder selv om det ikke er bråk. Og hvorfor skal røyking være mindre aktiverende enn svak lyd? Jeg er ganske sikker på at røyking og den påvirkningen den har på omgivelsene er veldig undervurdert. Anonymous poster hash: 47fd5...807
umwar Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Og hvorfor skal røyking være mindre aktiverende enn svak lyd? Jeg er ganske sikker på at røyking og den påvirkningen den har på omgivelsene er veldig undervurdert. Anonymous poster hash: 47fd5...807 Sier ikke det er mindre plagsomt. Men flere opplever lyd enn røyk, og dermed er det lettere å si at svønproblemer i bofellesskap skylders støy enn røyk. Men kan være du kun ønsket en diskusjon om hvorvidt røyk er sjenerende for søvnen. Ikke hvilke faktorer som spiller inn på hvorfor (eventuelt) søvnproblemer er mer utbredt i bofellesskap enn i eneboliger. Da misforstod jeg deg 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå