Puny Skrevet 29. september 2014 #1 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Hvor er det lov? En del folk i gaten min dobbeltparkerer og det ser ikke ut til at de får bot, så jeg regner med at det er lov... Hvordan vet man hvor det er lov? Noen som kan reglene? PS: grov orddelingsfeil beklager så mye! Endret 1. oktober 2014 av Zereta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #2 Del Skrevet 29. september 2014 Du kan dobbelparkere så lenge de på innsiden kommer seg ut og du ikke hindrer normal ferdsel i gata.Anonymous poster hash: 6135e...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 29. september 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 29. september 2014 Du kan dobbelparkere så lenge de på innsiden kommer seg ut og du ikke hindrer normal ferdsel i gata.Anonymous poster hash: 6135e...2ad Ja, det er jo på en måte slik de parkerer i en bred gate, hvor endene av en rekke kommer ut... Men har du noen kilde på at dette er lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #4 Del Skrevet 29. september 2014 Er det kommunal vei så ta kontakt med kommunen om problemet så får de sende ut en parkeringsvakt og sjekke om det er lovlig eller ikke Anonymous poster hash: b2a19...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #5 Del Skrevet 29. september 2014 Så vidt jeg vet havner ikke dette under noe parkeringsvakter kan bøtelegge for (da de ikke står på parkeringsplass) Skal de taues må politiet tilkalles, og de har vel ofte annet å gjøre... Anonymous poster hash: 36a13...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 29. september 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 29. september 2014 Så vidt jeg vet havner ikke dette under noe parkeringsvakter kan bøtelegge for (da de ikke står på parkeringsplass) Skal de taues må politiet tilkalles, og de har vel ofte annet å gjøre...Anonymous poster hash: 36a13...0cd Interessant, så dette er kanskje ulovlig, selv om de aldri får bot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 30. september 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 30. september 2014 Er det kommunal vei så ta kontakt med kommunen om problemet så får de sende ut en parkeringsvakt og sjekke om det er lovlig eller ikke Anonymous poster hash: b2a19...75d hehe, det er ikke et problem for meg, jeg ønsker å kunne parkere slik jeg også, men jeg tør jo ikke uten å være helt sikker på at det er lovlig. Men takk for tips med å ringe kommunen, det skal jeg prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #8 Del Skrevet 30. september 2014 Ja, det er jo på en måte slik de parkerer i en bred gate, hvor endene av en rekke kommer ut... Men har du noen kilde på at dette er lov? Hvis det ikke er noe som tilsier at parkeringen er forbudt, er den lov. - Det er ingen skilting der. - Du sperrer ikke for andres ferdsel - Du står ikke for nøre kryss, forgjengerfelt, utkjøringer osv. Anonymous poster hash: 6135e...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hvis det ikke er noe som tilsier at parkeringen er forbudt, er den lov. - Det er ingen skilting der. - Du sperrer ikke for andres ferdsel - Du står ikke for nøre kryss, forgjengerfelt, utkjøringer osv. Anonymous poster hash: 6135e...2ad Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå