Gå til innhold

Ensom:(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil si bare ta kontakt med de, jeg er også på utkikk etter nettven,lol:) koselig å ha noen å skrive med:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, ikke tenk så negativt om deg selv...jeg er 100% sikker på at du er helt fantastisk nydelig både utenpå og inni, men er av dem som er for strenge med seg selv :hug: Ikke gi opp, jeg skjønner hvordan du har det, men det blir helt sikkert bedre. Gi deg selv litt utfordringer og kom deg ut av komfortsonen. Du kommer til å få bedre selvbilde, bli stolt av deg selv- at du turte, og lære mye om deg selv og andre, bare gi det en sjanse så skal du se :Nikke:

Herreguud, for et søtt innlegg, mest sannsynlig skrevet av en meget søt person. Du fikk meg til å gråte, ble så rørt:) Tusen takk for nydelige ord, varmet hjertet mitt. Tenk at en fremmed kan få meg til å føle meg så bra og si/skrive akkurat det jeg trengte å høre. Jeg er deg evig takknemlig, Cecce, tuuusen takk. Wow!:))) Kommer til å lese dette igjen og igjen :)

Anonymous poster hash: b2143...b45

• Liker 2
Skrevet

Hvor i landet er du ifra da?

Anonymous poster hash: 37d73...d92
Skrevet

Haha, godt å høre ;) og det er litt deilig må jeg innrømme - kjenner at jeg lever iallfall, når snørra renner nedover og samler seg på dynetrekket og jeg tørker meg med putetrekket. (Kanskje ikke så rart jeg er singel? ;) Tror denne ferien blir preget av filmer/serier med høy grinefaktor :D

Anonymous poster hash: b2143...b45

Ha ha! Det er jo litt morsomt at man sitter der og griner, og kjenner seg patetisk på grunn av det igjen. Men så lenge man kjenner man lever, så!;) Det der er jo helt normal atferd, er man i et forhold, så skjuler man det bare bedre, he he. Så tror nok ikke det er grunnen til at du er singel! Uflaks, tipper jeg er grunnen. You gotta be at the right place at the right time, you know what I`m saying?! Men vil anbefale deg å ikke grave deg helt ned i miserien, finn deg en komedie og en morsom bok!:)

Skrevet

er du digg a? ;) g 22 ;)

Anonymous poster hash: 6d602...6f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...