AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Hvordan få meg kjæreste?? INGEN som skriver til meg på Tinder eller Sukker, og jeg er ikke sååå stygg Har tydeligvis ikke draget i den elektroniske delen av verden. Og på Tinder har det for det meste vært tilbud av den seksuelle karakteren. Hva i huleste er galt med meg. Legger ut normale bilder av meg selv, med klær på Ender med at jeg tar til takke med noen jeg ikke liker såå godt, fordi jeg ikke har så mange tilbud. Er så lei av dette. Har ikke den største omgangskretsen, ingen potensielle der. Har noen få hobbyer, men hvorfor vil ingen snakke med meg på nettet? Whyyyyyyyyyyyy. Vil ha en nettvenn/date:) Anonymous poster hash: b2143...b45
Teethgrinding Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Kanskje du kan f.eks skrive til noen selv?
Mersh23 Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Ikke sats på nettdating (vet at det funker for mange her - ikke angrip). Gå ut dit og gjør det samme som du gjør på nettet - by på deg selv (på en pen måte). Og dropp sutringa PS.: Et glass gjør susen 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Kanskje du kan f.eks skrive til noen selv? Whaaat? Jeg er jo jente, det går jo ikke. Hihi. Men seriøst, ja, forsåvidt enig med deg. Men det ligger laangt inne hos meg Føler meg så dum hvis jeg ikke får svar, og føler meg desperat når jeg skriver først. Ja, er noe psykologisk galt med meg er. OG dessuten, burde jo være en og annen mann der ute som har lyst å skrive til meg? Fattar inte. Anonymous poster hash: b2143...b45
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Ikke sats på nettdating (vet at det funker for mange her - ikke angrip). Gå ut dit og gjør det samme som du gjør på nettet - by på deg selv (på en pen måte). Og dropp sutringa PS.: Et glass gjør susen Men er såå deilig å sutre og klage innimellom:) Jaa, ett glass eller ti gjør virkelig susen! Godt tips :D Er jo høstferie og fri nå og - perfecto :vin: Anonymous poster hash: b2143...b45 1
Knirke Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Whaaat? Jeg er jo jente, det går jo ikke. Hihi. Men seriøst, ja, forsåvidt enig med deg. Men det ligger laangt inne hos meg Føler meg så dum hvis jeg ikke får svar, og føler meg desperat når jeg skriver først. Ja, er noe psykologisk galt med meg er. OG dessuten, burde jo være en og annen mann der ute som har lyst å skrive til meg? Fattar inte. Anonymous poster hash: b2143...b45 Dropp prinsessenykkene, og dropp å synse synd i deg selv! Du MÅ skrive først noen ganger. Hvordan tror du mennene føler det når de ikke får svar fra jenter? Ja, nettopp... de føler seg akkurat like dumme 1
dillyduzit Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Dropp prinsessenykkene, og dropp å synse synd i deg selv! Du MÅ skrive først noen ganger. Hvordan tror du mennene føler det når de ikke får svar fra jenter? Ja, nettopp... de føler seg akkurat like dumme Exactly. Jeg skrev først til min utkårede og føler jammen meg at jeg har skutt gullfuglen. Som Knirke skriver, dropp prisessenykkene og begynn å gjør litt av arbeidet selv. Forventer du at de bare skal falle i fanget ditt uten å egentlig ha gjort noe, bydd på deg selv eller tatt noe initiativ?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Kjenner meg igjen i dette, så godt som ingen som skriver noe til meg og jeg er for sjenert til å skrive selv. Dessuten er det nesten ingen som har skrevet noe om seg selv heller, så umulig å vite hva de er ute etter og jeg blir heller ikke så veldig interessert i noen kun basert på utseendet. Anonymous poster hash: 689a8...077
Gjest Jon blund Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Kanskje du kan f.eks skrive til noen selv? Nei uff, det er for lavt for jenter må du huske.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Dropp prinsessenykkene, og dropp å synse synd i deg selv! Du MÅ skrive først noen ganger. Hvordan tror du mennene føler det når de ikke får svar fra jenter? Ja, nettopp... de føler seg akkurat like dumme Heheh. Du har rett så rett i alt du skriver. Lett å si, ikke så lett å gjennomføre. Inni en mørk tunnel nå, føler meg stygg og jævlig, venneløs, ingen framtidsutsikter, dårlig jobb(den er ny - kan ikke bytte), dårlig økonomi, kommer aldri til å få mann eller barn. Misfornøyd med tilværelsen rett og slett, og meg selv. Der ble det enda mer sutring og selvmedlidenhet. Ser på Ungkarskvinnen og hulker, tragisk Anonymous poster hash: b2143...b45
dillyduzit Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Kjenner meg igjen i dette, så godt som ingen som skriver noe til meg og jeg er for sjenert til å skrive selv. Dessuten er det nesten ingen som har skrevet noe om seg selv heller, så umulig å vite hva de er ute etter og jeg blir heller ikke så veldig interessert i noen kun basert på utseendet. Anonymous poster hash: 689a8...077 Bit i det sure eplet og skriv noe. Hva som helst. Start en samtale og ta det derifra, da kan du også spørre om spørsmål du eventuelt har. Gi deg selv en utfordring en gang i blant når det kommer til sjenertheten og vel, dette er en gyllen sjanse.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #12 Skrevet 29. september 2014 Bit i det sure eplet og skriv noe. Hva som helst. Start en samtale og ta det derifra, da kan du også spørre om spørsmål du eventuelt har. Gi deg selv en utfordring en gang i blant når det kommer til sjenertheten og vel, dette er en gyllen sjanse. Ja, vet jeg må det. Og lurt det du sier om utfordring - den likte jeg Har vært på nære nippet noen ganger, faktisk gjort det en gang - han svarte selvfølgelig ikke, så etter det har jeg ikke turt. Men har lyst å føle meg bittelitt attraktiv også, ved at EN og annen jeg liker sender mld i ny og ne - men det har jeg til gode at skjer. Anonymous poster hash: b2143...b45
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #13 Skrevet 29. september 2014 Synes faktisk det er litt bra at ikke bare gutta har trøbbel. Selv får jeg så å si ingen besøkende på Sukker, å få svar på meldinger er det bare å d*** i (skriver normale meldinger hvor jeg viser at jeg faktisk har lest profilen, og jeg spammer ikke). På Tinder er det langt mellom matchene, enda jeg sveiper til det er tomt . Skulle ikke tro jeg ser så heslig ut, men av en eller annen grunn er ikke jenter interessert i meg, rett og slett. Har heller ikke den største omgangskretsen, og på byen treffer jeg ytterst sjelden noen jenter jeg kunne tenke meg å prate med. Men vet du hva? Det går faktisk greit å være singel. Det er hva man gjør det til. Kommer til å melde meg ut av Sukker, og hva dating generelt angår, så vet jeg ikke lenger. Tror ikke det er meningen at alle skal finne noen. Anonymous poster hash: 24f12...d3f
dillyduzit Skrevet 29. september 2014 #14 Skrevet 29. september 2014 Ja, vet jeg må det. Og lurt det du sier om utfordring - den likte jeg Har vært på nære nippet noen ganger, faktisk gjort det en gang - han svarte selvfølgelig ikke, så etter det har jeg ikke turt. Men har lyst å føle meg bittelitt attraktiv også, ved at EN og annen jeg liker sender mld i ny og ne - men det har jeg til gode at skjer. Anonymous poster hash: b2143...b45 Ikke bare vær på nippet, gjør det! Jeg tok kontakt, som jeg skrev litt lenger opp, med min utkårede og han svarte ikke med en gang. Husk at alle ikke er på tinder eller sukker whatsoever hele tiden, jeg hadde det som noe jeg gjorde før jeg la meg - dermed fikk jo de fleste sene svar. Ikke gi opp selv om de ikke svarer, da er det heller ikke meningen
kari2 Skrevet 29. september 2014 #15 Skrevet 29. september 2014 Heheh. Du har rett så rett i alt du skriver. Lett å si, ikke så lett å gjennomføre. Inni en mørk tunnel nå, føler meg stygg og jævlig, venneløs, ingen framtidsutsikter, dårlig jobb(den er ny - kan ikke bytte), dårlig økonomi, kommer aldri til å få mann eller barn. Misfornøyd med tilværelsen rett og slett, og meg selv. Der ble det enda mer sutring og selvmedlidenhet. Ser på Ungkarskvinnen og hulker, tragisk Anonymous poster hash: b2143...b45 Tviler på at du er stygg og jævlig:) Men lett at alt blir negativt, i hvert fall inne i tunnelen!. Jeg har også sett tragiske tvprogrammer og hulket, ha ha!
Gjest Jon blund Skrevet 29. september 2014 #16 Skrevet 29. september 2014 Heheh. Du har rett så rett i alt du skriver. Lett å si, ikke så lett å gjennomføre. Inni en mørk tunnel nå, føler meg stygg og jævlig, venneløs, ingen framtidsutsikter, dårlig jobb(den er ny - kan ikke bytte), dårlig økonomi, kommer aldri til å få mann eller barn. Misfornøyd med tilværelsen rett og slett, og meg selv. Der ble det enda mer sutring og selvmedlidenhet. Ser på Ungkarskvinnen og hulker, tragisk Anonymous poster hash: b2143...b45 Gjee deg, alle har jo dårlige tider. Får jo mange jeg ikke får svar av heler, blir ikke deprimert av den grunn men er ikke så kjekt selvsagt. Men 90% av tiden er det faktisk jeg som tar kontakt med jentene. Får du ikke matcher eller slik så move on eller senk kravene dine. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #17 Skrevet 29. september 2014 Tviler på at du er stygg og jævlig:) Men lett at alt blir negativt, i hvert fall inne i tunnelen!. Jeg har også sett tragiske tvprogrammer og hulket, ha ha! Haha, godt å høre og det er litt deilig må jeg innrømme - kjenner at jeg lever iallfall, når snørra renner nedover og samler seg på dynetrekket og jeg tørker meg med putetrekket. (Kanskje ikke så rart jeg er singel? Tror denne ferien blir preget av filmer/serier med høy grinefaktor :D Anonymous poster hash: b2143...b45
Cecce Skrevet 29. september 2014 #18 Skrevet 29. september 2014 Whaaat? Jeg er jo jente, det går jo ikke. Hihi. Men seriøst, ja, forsåvidt enig med deg. Men det ligger laangt inne hos meg Føler meg så dum hvis jeg ikke får svar, og føler meg desperat når jeg skriver først. Ja, er noe psykologisk galt med meg er. OG dessuten, burde jo være en og annen mann der ute som har lyst å skrive til meg? Fattar inte. Anonymous poster hash: b2143...b45 Har alltid tatt initiativ selv hvis jeg finner noen interessante eller liker noen jeg, har da ingenting å si om du er jente- vil du ha noe gjort så får du gjøre det sjøl! Har aldri angret på det selv for å si det sånn, faktisk alltid endt opp i faste og langvarige forhold. Andre blir jo like glade for det som du hadde blitt/blir om de tar kontakt og viser interesse for deg Det er jo ikke desperat da, du viser jo bare interesse for en annen person, bare hyggelig det...og det er jo kjæreste du vil ha, er det ikke?
Cecce Skrevet 29. september 2014 #19 Skrevet 29. september 2014 Heheh. Du har rett så rett i alt du skriver. Lett å si, ikke så lett å gjennomføre. Inni en mørk tunnel nå, føler meg stygg og jævlig, venneløs, ingen framtidsutsikter, dårlig jobb(den er ny - kan ikke bytte), dårlig økonomi, kommer aldri til å få mann eller barn. Misfornøyd med tilværelsen rett og slett, og meg selv. Der ble det enda mer sutring og selvmedlidenhet. Ser på Ungkarskvinnen og hulker, tragisk Anonymous poster hash: b2143...b45 Du, ikke tenk så negativt om deg selv...jeg er 100% sikker på at du er helt fantastisk nydelig både utenpå og inni, men er av dem som er for strenge med seg selv Ikke gi opp, jeg skjønner hvordan du har det, men det blir helt sikkert bedre. Gi deg selv litt utfordringer og kom deg ut av komfortsonen. Du kommer til å få bedre selvbilde, bli stolt av deg selv- at du turte, og lære mye om deg selv og andre, bare gi det en sjanse så skal du se
Yme Skrevet 29. september 2014 #20 Skrevet 29. september 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=v7LBggDKEtM Endret 29. september 2014 av Yme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå