Fiorella Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #21 Skrevet 6. oktober 2014 Nå er det en temmelig standard fetish, så det er jo ikke så rart. Men jeg har et inntrykk at enkelte fetisher dominerer hver sine sider, som om ingen tør å blande seg når den er "claimed". Som en amerikansk side jeg kjenner til - den er dedikert til truth or dare (voksenversjonen) for å presse egne/andres grenser. Men den dominerens totalt av mennesker med wedgie- og bleiefetish. Du ser noen få innslag av andre ting, som wet sex, mens andre store fetisher er totalt fraværende. En annen forumside er overfylt av bdsm-bilder (private) selv om den er dedikert til alle typer fetisher. Så konklusjon er at dette har blitt til en wetsex side, hvor alle de samler seg og ikke nødvendigvis en generelt bilde av folks preferanser. Ahaa! Godt svar, det kan jo stemme!
Gjest Snuttepi Skrevet 6. oktober 2014 #22 Skrevet 6. oktober 2014 Altså, nå driver ikke jeg og tisser andre steder enn i do, men å sammenlikne wetsex med overgrep mot dyr eller barn er direkte latterlig. La folk få drive med det de ønsker, så lenge begge parter er komfortable med det. 3
kaffemannen Skrevet 7. oktober 2014 #23 Skrevet 7. oktober 2014 Har fått en slags fobi mot tiss etter at jeg og en kamerat som barn klatret opp i et tre, han var et stykke over meg å ropte "pass deg for nå kommer det tiss!!" Rakk ikke flytte meg før håret var klissvått. Håret var gult i flere dager etterpå. 1
Uredd Skrevet 7. oktober 2014 #24 Skrevet 7. oktober 2014 Har fått en slags fobi mot tiss etter at jeg og en kamerat som barn klatret opp i et tre, han var et stykke over meg å ropte "pass deg for nå kommer det tiss!!" Rakk ikke flytte meg før håret var klissvått. Håret var gult i flere dager etterpå. Jeg ser den. Men en kompis og en dame du har lyst på er derimot ikke samme sak.
Uredd Skrevet 7. oktober 2014 #25 Skrevet 7. oktober 2014 Som den grisejenta jeg er var jeg innom nakenprat bare for nysgjerrighetens skyld.. Er jo så mange som legger ut bilder av seg selv der, herlighet! Mange fine bilder også da.. Men i nesten hver bildetråd var det folk som etterlyste "tissebilder", først skjønte jeg ingenting, men når jeg bladde nedover fikk jeg jo se... Utrolig mange damer som legger ut bilder av at de sitter og TISSER! Og mennene takker og bukker for deilige bilder! Ehhh, er det noe jeg ikke har fått med meg eller? Kan da ikke være vanlig å like det? Haha æsj, jeg syns det var helt motbydelig Liker dere tissebilder?? Joda, setter pris på det, men er ti ganger bedre irl.
Frk.K Skrevet 7. oktober 2014 #26 Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Ryddet for anonym-hets. Frk.K, mod. Endret 7. oktober 2014 av Frk.K
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #27 Skrevet 14. oktober 2014 Mann her. Jeg var klassens nerd i min tid. I russetiden dro noen av jentene i klassen meg inn på doen under en fest. Der inne gikk de på do foran meg (nr 1.) under latter og flørt. Jeg prøvde å late som ingenting, men det er klart det påvirket meg. Tror alle menn synes det er ganske kinky, og de var selvsagt klar over dette. Er en stor forskjell på å synes at det er kinky og wetsex, da. Bare så det er sagt. Anonymous poster hash: 88a9a...e9e
Gjest Heartbeat Skrevet 15. oktober 2014 #28 Skrevet 15. oktober 2014 Nice, er det seksuelle bilder hvor du tar bilder av at tisset kommer ut? Anonymous poster hash: 1c544...6a7 Tar rett og slett bilder av tisset ja, Jeg bruker å ta bilde av han også når han tisser. Vi tar alle mulige bilder, ikke bare av hverdagslivet 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #29 Skrevet 15. oktober 2014 Tar rett og slett bilder av tisset ja, Jeg bruker å ta bilde av han også når han tisser. Vi tar alle mulige bilder, ikke bare av hverdagslivet ... Anonymous poster hash: fca5a...276 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #30 Skrevet 15. oktober 2014 men er det noe tissing som rettes på hverandre mon tro...? Tar rett og slett bilder av tisset ja, Jeg bruker å ta bilde av han også når han tisser. Vi tar alle mulige bilder, ikke bare av hverdagslivet Anonymous poster hash: 48cb9...520
Gjest Heartbeat Skrevet 15. oktober 2014 #31 Skrevet 15. oktober 2014 ... Anonymous poster hash: fca5a...276 Ja, vi er dritekle
Timza Skrevet 15. oktober 2014 #32 Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Som den grisejenta jeg er var jeg innom nakenprat bare for nysgjerrighetens skyld.. Er jo så mange som legger ut bilder av seg selv der, herlighet! Mange fine bilder også da.. Men i nesten hver bildetråd var det folk som etterlyste "tissebilder", først skjønte jeg ingenting, men når jeg bladde nedover fikk jeg jo se... Utrolig mange damer som legger ut bilder av at de sitter og TISSER! Og mennene takker og bukker for deilige bilder! Ehhh, er det noe jeg ikke har fått med meg eller? Kan da ikke være vanlig å like det? Haha æsj, jeg syns det var helt motbydelig Liker dere tissebilder?? Jeg liker ikke tissebilder, og jeg kjenner ingen som gjør det heller. Eller jo, jeg har vært med på å tisse på ei jente som ønsket det. Jeg trur det er heller sånn at om man har en slik fetisj, så må en være litt mer høylytt for å få det til på de plassene det er muligheter for å få ønsket oppfylt. Altså de mennene som er normale, har jo nok glede av bildene av rumpe og pupper, mens de som trenger mer må faktisk inn for å spørre om det, og dermed også takke for seg når de først får det. Endret 15. oktober 2014 av Timza
Gjest Heartbeat Skrevet 15. oktober 2014 #33 Skrevet 15. oktober 2014 men er det noe tissing som rettes på hverandre mon tro...? Anonymous poster hash: 48cb9...520 Nei, ikke hos oss. Men hadde en eks som likte wetsex og da tisset vi litt på hverandre. Jeg tenner ikke selv på det men synes det er greit så lenge partneren tenner på det. Synes ikke det er noe ekkelt Jeg tisset mens han hadde den inni meg og tisset på magen hans 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #34 Skrevet 15. oktober 2014 Hvor gammel er du Heartbeat? Anonymous poster hash: 4a1e0...739 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå