Gå til innhold

er han interessert? MEN..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Datet en fyr i en måneds tid. Vi er sammen hver helg da han jobber et stykke unna. Vi oppfører oss som et kjærestepar når vi er sammen (i mine øyne). Vi har hatt sex, men er ikke alltid vi har sex når vi overnatte, fordi han er sliten/ikke orker. Han spør om jeg vil bli med på fest, på fotballkamp osv. Vi har også spist middag ute, vært på kino osv. Når vi er sammen snakker vi mye, og han vet mye om meg og stiller meg spørsmål om studiene osv. Jeg vet også mye om han, og jeg har hilst på noen av kompisene hans. Dette virker vel som han er interessert?

Men her kommer men-et: han sier han kun ser på meg som fuckfriend! Hvorfor oppfører han seg slik dersom jeg kun er en fuckfriend? Han har sagt han har vanskelig for å snakke om følelser osv. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har følelser for han, og vil ikke gi slipp på han. Kan det være at instillingen hans i utgangspunktet var å finne seg en fuckfriend og han merket han fikk følelser og ble stressa? Jeg vet virkelig ikke hva som skjer.. Noen tips? Jeg har aller mest lyst til å fortsette der vi er, men jeg har jo følelser for han. Han sier at det er opp til meg om vi skal fortsette siden jeg har følelser og han sier han ikke har det. Men det er denne oppførselen hans som gjør meg forvirret.



Anonymous poster hash: 8e800...813
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i nesten samme situasjon, og lurer på det samme!



Anonymous poster hash: 6c7d7...412
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må høre på det han sier......Vil anbefale å kutte kontakten, kanskje føler han plutselig noe da.



Anonymous poster hash: 940a3...434
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i nesten samme situasjon, og lurer på det samme!

Anonymous poster hash: 6c7d7...412

å, bra det ikke er kun meg som er i en slik situasjon!! Har du fortalt han om følelsene dine? -TS

Anonymous poster hash: 8e800...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ham om han vil ha et forhold?

Jeg har tatt hvor bærer dette-praten og da kom det mange rare svar, som ble endret på etterhvert som jeg spurte. Han sa først det var en flørt, så at det var et fuckfriend-forhold og deretter at jeg var tiltrekkende. Så er helt ør i hodet.. -TS

Anonymous poster hash: 8e800...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt hvor bærer dette-praten og da kom det mange rare svar, som ble endret på etterhvert som jeg spurte. Han sa først det var en flørt, så at det var et fuckfriend-forhold og deretter at jeg var tiltrekkende. Så er helt ør i hodet.. -TS

Anonymous poster hash: 8e800...813

Det virker jo utelukkende negativt. Han vet hva du vil og vil ikke det samme.

Hvis du ikke klarer å la dette gå og vil gi det et siste try, så sier du at du vil ha et forhold og at det er det eller ingenting og får et svar.

Noen ganger kan et ultimatum hjelpe. Ingenting skjer om du fortsetter å ligge med ham i alle fall.

Endret av Cordon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du nesten bare må ta utgangspunkt i det han sier her , og ikke hvordan han oppfører seg!

Jeg har også en Fuckfriend som oppfører seg merkelig, vi er ikke der hvor vi dra ut sammen, som dere gjør. Men han kommer ofte på film og middag, han er veldig oppmerksom og kosete, han kan lett prioritere meg fremfor å dra ut sammen med venner for å sjekke damer. Vi prater mye og han både forteller private ting om seg selv og spør meg om mye! Man får nesten følelsen av at det kunne blitt et forhold ut av det.

Men så kommer den "jeg vil ikke binde meg" og vi er jo "venner med fordeler"

Tror menn som disse har et behov for nærhet og "kjærlighet", uten å måtte binde seg. Grunnene til at de ikke vil det kan jo være mange, kanskje de føler noe, som at de er sterkt tiltrukket, men ikke nok til å ville være i forhold. Men de kan holde jenter på gress, bare for å ha noen!

I mine øyne er et optimalt FF forhold basert på kun sex, altså man møtes, prater kanskje en halvtimes tid, har sex og skilles. Ikke noe særlig kontakt ellers, og ikke noe kos! Det tror jeg er den eneste måten å holde følelsene borte på og få det til å fungere. Blir man for nære så kommer følelsene med en gang!

Dype samtaler, masse kos, å finne på ting = følelser.



Anonymous poster hash: e6da0...42e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du nesten bare må ta utgangspunkt i det han sier her , og ikke hvordan han oppfører seg!

Jeg har også en Fuckfriend som oppfører seg merkelig, vi er ikke der hvor vi dra ut sammen, som dere gjør. Men han kommer ofte på film og middag, han er veldig oppmerksom og kosete, han kan lett prioritere meg fremfor å dra ut sammen med venner for å sjekke damer.

Anonymous poster hash: e6da0...42e

Ikke for å virke hard, men dette er jo selve formålet med "arrangementet". At han ikke trenger å dra ut og sjekke opp noen for å få sex.

Hvor lett det er å få med jente hjem fra byen avhenger av en manns attraktivitet og ikke minst hans standard, men i de fleste tilfeller vil selv en attraktiv mann heller tilbringe kvelden med en ok jente der sexen er garantert, enn å kle seg opp, dra ut med gutta, spandere diverse drinker og legge inn kortene hos en fremmed jente der oddsene er usikre. Jenter flest har ikke peiling på hvor mye stress, anstrengelse og potensiell avvisning dette betyr - selv for en kjekk og selvsikker fyr. Garantert sex er alltid foretrekkbart.

Film og middag er ikke noe som er forbeholdt jenter eller dates generelt - alle spiser middag og alle liker en god film, så det er ingen grunn til å ikke gjøre disse tingene med en jente man uansett tilbringer natten med.

Jeg foreslår at du tar ham på ordet og antar at han sier det han mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bruker ikke å hilse på hverandres venner eller vise seg ut sammen offentlig hvis man bare er knallkamerater. Han her fyren er et rassholl, han vil at du skal føle at du er kjæresten hans og gjøre alt mulig godt for ham, mens han ikke trenger å løfte en finger for Ts heller fordi de ifølge ham "bare er fuck friends".

TS: Kutt ut han der og skaffe deg en fyr som kan å oppføre seg som en Knall Kamerat eller finn en kjæreste, hvis det er hva du vil ha. Ikke gå med på å bli behandlet som skit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt hvor bærer dette-praten og da kom det mange rare svar, som ble endret på etterhvert som jeg spurte. Han sa først det var en flørt, så at det var et fuckfriend-forhold og deretter at jeg var tiltrekkende. Så er helt ør i hodet.. -TS

Anonymous poster hash: 8e800...813

Høres ut som han er ør i hodet sjøl haha. Dere får ta det derfra :)

Anonymous poster hash: 9db00...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å virke hard, men dette er jo selve formålet med "arrangementet". At han ikke trenger å dra ut og sjekke opp noen for å få sex.

Hvor lett det er å få med jente hjem fra byen avhenger av en manns attraktivitet og ikke minst hans standard, men i de fleste tilfeller vil selv en attraktiv mann heller tilbringe kvelden med en ok jente der sexen er garantert, enn å kle seg opp, dra ut med gutta, spandere diverse drinker og legge inn kortene hos en fremmed jente der oddsene er usikre. Jenter flest har ikke peiling på hvor mye stress, anstrengelse og potensiell avvisning dette betyr - selv for en kjekk og selvsikker fyr. Garantert sex er alltid foretrekkbart.

Film og middag er ikke noe som er forbeholdt jenter eller dates generelt - alle spiser middag og alle liker en god film, så det er ingen grunn til å ikke gjøre disse tingene med en jente man uansett tilbringer natten med.

Jeg foreslår at du tar ham på ordet og antar at han sier det han mener.

Det har du rett i, det at han dropper byen tar jeg absolutt ikke som tegn på noe annet enn at det er mer lettvint enn å dra ut på jakt, med kanskje suksess og sex 2 av 10 ganger. Det er jo logisk at man drar et sted man er garantert å få seg noe!

Men om det er så lurt å gjøre det på den måten er jo en annen sak!

Å spise er et grunnleggende behov, men når man gjør det til en sosial ting og spiser med andre så knytter man faktisk et slags bånd man egentlig ikke bør ha med en FF. Å spise med noen, planlegge, handle, tilbrede den sammen blir for meg noe man gjør med mennesker man har en nærere relasjon til.

Og det er forskjell på en bootycall og en times tid med sex og det å tilbringe en hel kveld sammen med full pakke!

Enda værre er det jo som TS sin fyr gjør, å ta henne med ut på ting og introdusere henne for vennene sine.

Det blir veldig motstridende å gjøre den type ting samtidig som man sier man bare er ute etter sex.

Tror du TS gjør lurt i å avslutte det nå, før du får alt for dype følelser.

Anonymous poster hash: e6da0...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...