millabs Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Spørsmål til jentene. Sliter litt med å få rifter etter hver gang jeg har sex, utrolig irriterende. Kan aldri ha sex to dager på rad. Gjør vondt, er ganske sårt dagen etter. Tar gjerne to dager før det gror tilbake. Noen andre som har samme problem og en løsning på problemet?
miramis Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Jeg fikk det pga vestibulitt. Løste seg da jeg ble mindre stresset og fokuserte veldig på å slappe av i musklene i starten.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Følger med her da jeg har samme problem. har ingen løsning på det enda. Anonymous poster hash: a6380...cc4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Fikk det mye før da jeg hadde en partner som var for stor for meg. Anonymous poster hash: a195d...8eb
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Bruk glidemiddel. Anonymous poster hash: a4f8d...6de
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Har det samme problemet.. Lyst til å prøve glidemiddel, men hvordan introduserer en sånnt inn i ett helt ferskt forhold? Sist gang jeg prøvde (med eksen), ble han fornærmet og ville ikke bruke noen hjelpemidler..Anonymous poster hash: 3aa95...a0c
millabs Skrevet 29. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2014 Har det samme problemet.. Lyst til å prøve glidemiddel, men hvordan introduserer en sånnt inn i ett helt ferskt forhold? Sist gang jeg prøvde (med eksen), ble han fornærmet og ville ikke bruke noen hjelpemidler..Anonymous poster hash: 3aa95...a0c Ville bare forklart at hver gang du har sex får du rift etterpå og for å unngå det helper det å bruke glidemiddel. Det er jo ikke han det er noe galt med så det burde jo ikek være en fornærmelse for han.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Skjedde meg en gang, på ONS da han var for stor for meg. Anonymous poster hash: b2c57...fb1
Gjest Heartbeat Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Bruk masse glidemiddel, har selv hatt problemet med en som var alt for stor for meg
millabs Skrevet 29. september 2014 Forfatter #10 Skrevet 29. september 2014 Føler ikke at størrelse har så mye å si, får det uansett føler jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 Dere som skriver om glidemiddel. Er det forskjell fra når man eg veldig våt? Hadde sex for ikke lenge siden, og det er mange år siden jeg har vert så klar og våt.. Men alikevell begynte jeg å blø. Utrolig slitsomt å vaske sengetøy istedenfor å bruke tiden på å kose... Tror han er litt bred for meg, kjenner det gjør litt vondt under samleiet, men er jo godt også. Anonymous poster hash: 3aa95...a0c
Hulderen Skrevet 1. oktober 2014 #12 Skrevet 1. oktober 2014 Har det samme problemet.. Lyst til å prøve glidemiddel, men hvordan introduserer en sånnt inn i ett helt ferskt forhold? Sist gang jeg prøvde (med eksen), ble han fornærmet og ville ikke bruke noen hjelpemidler..Anonymous poster hash: 3aa95...a0c Du bare tar frem gliden og bruker den, du trenger ikke å forklare noe. Det er helt normalt å bruke glidemiddel.
Hulderen Skrevet 1. oktober 2014 #13 Skrevet 1. oktober 2014 Dere som skriver om glidemiddel. Er det forskjell fra når man eg veldig våt? Hadde sex for ikke lenge siden, og det er mange år siden jeg har vert så klar og våt.. Men alikevell begynte jeg å blø. Utrolig slitsomt å vaske sengetøy istedenfor å bruke tiden på å kose... Tror han er litt bred for meg, kjenner det gjør litt vondt under samleiet, men er jo godt også. Anonymous poster hash: 3aa95...a0c Det finnes ulike typer glidemiddel, prøv deg frem. Glidemiddel har en annen konsistens enn kvinnens våthet, og hjelper selv om hun er naturlig våt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #14 Skrevet 1. oktober 2014 Det finnes ulike typer glidemiddel, prøv deg frem. Glidemiddel har en annen konsistens enn kvinnens våthet, og hjelper selv om hun er naturlig våt. Har du kansje noen å anbefale? helst ikke noe som gjør følsomheten mindre (sliter med å komme)Anonymous poster hash: 3aa95...a0c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #15 Skrevet 1. oktober 2014 Hvis jeg blir varmet opp godt nok slik at jeg blir veldig våt, så slipper jeg rifter. :-) Anonymous poster hash: 45747...605
A.Senna Skrevet 1. oktober 2014 #16 Skrevet 1. oktober 2014 Hadde problemet med ei jente. Det skjedde som regel når vi hadde vill sex på fylla eller når ting ble veldig hett. Det hjalp å unngå visse stillinger og at vi tok det litt rolig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå