Gå til innhold

hva er billigere i usa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg drar til New York om kun to uker! :danse: skal shoppe en del, men lurte på hva som er billigere i usa? tenker å kjøpe meg ny veske. hvilke av merkene er det prisforskjell på, og isåfall hvor mye?

setter stoor pris på svar! takk :laugh:

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Det er ikke så mye å spare men hvis du kjøper Macy's kolleksjoner så er det litt rimeligere.

Evnt stikk på outlet :)

Skrevet

Det er ikke så mye å spare men hvis du kjøper Macy's kolleksjoner så er det litt rimeligere.

Evnt stikk på outlet :)

Vet du om noen outlets som ligger sentralt? skal bo på hotellet Radisson martinique. Skal ikke være der lenge, kun 3 dager, så vi har ikke veldig god tid :laugh::redd:

Skrevet

Hvis du trenger treningsklær/utstyr, må du dra på Nike Store. Der er det utrolig billig i forhold til her.

Skrevet

Hvis du trenger treningsklær/utstyr, må du dra på Nike Store. Der er det utrolig billig i forhold til her.

tusen takk for tips! det må jeg gjøre!!

Skrevet

Levis er råbillig! Betalte rundt 100 kroner for en modell jeg betalte 700 for her :)

Skrevet

Levis er råbillig! Betalte rundt 100 kroner for en modell jeg betalte 700 for her :)

takk! noterer :fnise:

Skrevet

Tom´s sko er omtrent halv pris fra her hjemme. Og joggesko og sminke sparer du en del på. God tur :-)

Skrevet

Michael Kors er billig.

Anonymous poster hash: b1dd3...fd2
Skrevet

takktakk!

Skrevet

Det er ett outlet i New Jersey men bare sånn 30 min med buss som er UTROLIG flott! Som ett vanlig kjøpesenter med merkeklær som er billigere enn i vanlig butikk. Heter Jersey Gardens.

Anonymous poster hash: 5ae1a...e4f

Skrevet

Det er ett outlet i New Jersey men bare sånn 30 min med buss som er UTROLIG flott! Som ett vanlig kjøpesenter med merkeklær som er billigere enn i vanlig butikk. Heter Jersey Gardens.

Anonymous poster hash: 5ae1a...e4f høres

høres bra ut! hvilke butikker er på dette outlettet? :biggrin:

Skrevet

Alt utenom grønnsaker omtrent er billigere i USA.

For eksempel:

- Amerikanske designermerker (Michael Kors, Ralph Lauren, DKNY osv).
- Skinnsko/støvletter (Steve Madden f.eks)

- Sminke, parfyme, hudpleie og shampo/frisør

- Treningsklær og -utstyr

- Vitaminer, kosttilskudd, frø og nøtter. Egentlig all helsekost

- Bøker, spill og musikk

- Elektronikk

TJ Maxx er supert hvis du har lyst til å ta med deg endel merkeklær og -interiør hjem. Der har de mye fjorårets varer og overskuddsvarer til en brøkdel av prisen til for eksempel Macy's og Nordstrom. Ellers, elsker Nordstrom, hater Macy's. Dillards har veldig mange fine og relativt rimelige kjoler.

Anonymous poster hash: 41f06...5d5
Skrevet

Alt utenom grønnsaker omtrent er billigere i USA.

For eksempel:

- Amerikanske designermerker (Michael Kors, Ralph Lauren, DKNY osv).

- Skinnsko/støvletter (Steve Madden f.eks)

- Sminke, parfyme, hudpleie og shampo/frisør

- Treningsklær og -utstyr

- Vitaminer, kosttilskudd, frø og nøtter. Egentlig all helsekost

- Bøker, spill og musikk

- Elektronikk

TJ Maxx er supert hvis du har lyst til å ta med deg endel merkeklær og -interiør hjem. Der har de mye fjorårets varer og overskuddsvarer til en brøkdel av prisen til for eksempel Macy's og Nordstrom. Ellers, elsker Nordstrom, hater Macy's. Dillards har veldig mange fine og relativt rimelige kjoler.

Anonymous poster hash: 41f06...5d5

tusen takk!!!

Skrevet

hvilke merker har de på macy's? er det noe speselt billig der? hørt de selger polo skjorter fra ralph lauren der :danse: er det noen som vet sånn ca hva de koster der?

Skrevet

hjertelig :yvonne:

No problem :) håper du får en tur!

Anonymous poster hash: 5ae1a...e4f

Skrevet

Ikke kjøp stuff på Michael Kors retailbutikker i USA. Det er ikke gøy å komme hjem og se at nelly.com selger samme vare for 500 kr billigere... Generelt sett er dollarkursen drithøy akkurat nå, så det var ikke så billig være i USA denne høsten :(

Men sett bort fra det er Macy's bra om du skal finne en vekse (merkeveske f.eks.) Levi's er myyye billigere, Converse får du får 320 kr (samme med Vans), og Victorias Secret er billigere der enn noen andre steder! :) Faktisk så er HM billigere der også, lol.

Ikke let etter TopShopen i NY btw, det er bare en, og den er svindyr :glare::glare:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...