AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Mikroskopisk blod i urinen, skulle levere inn ny om 14dager. Var ikke farlig. .men hva kan d være?? Noen??Anonymous poster hash: 1fa73...4ba
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Mikroskopisk blod i urinen skyldes som regel urinveisinfeksjon, men kan også være tegn på betennelser i nyrene, nyrebekkenet eller urinblæra og nyresteiner eller krystaller i urinen. Anonymous poster hash: c87be...037
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Er ikke dette andre tråden du lager om dette? Anonymous poster hash: b2c51...cc9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Er ikke dette andre tråden du lager om dette? Anonymous poster hash: b2c51...cc9 ???Anonymous poster hash: 1fa73...4ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå