Nautika Skrevet 28. november 2014 Forfatter #541 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg har det med å tryne ihvertfall en gang i løpet av vinteren Nå har jeg endelig fått svar på hva som står på menyen til julebordet. Det blir blåskjell, hummer og kamskjell til forrett og andebryst til hovedrett. Så vidt jeg vet skal det gå greit, jeg regner med at blåskjell og kamskjell som blir servert er trygge. Krysser fingrene for at andebrystet ikke er rødt inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. november 2014 Forfatter #542 Del Skrevet 28. november 2014 Du vet du er trøtt når du helt seriøst vurderer å droppe vinlotteriet med kake for å i stedet legge deg nedpå en halvtime på hvilerommet Bare to og en halv time til det er helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 28. november 2014 #543 Del Skrevet 28. november 2014 Haha, for en fancy julebordsmiddag dere skal ha! Vi har ikke julebord vi, for vi er privat bedrift som ikke har så mye ekstra. Litt kjipt! vi hadde privat julebord i fjor da, men da dro jeg ikke for jeg var gravid ( ) . OG døøh, kanke droppe KAKE for å sove! Håper du skal sove helge helga og gjøre minst mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. november 2014 #544 Del Skrevet 28. november 2014 Hurra for 12 uker! Jeg våkner også hver natt sånn i 3-4 tiden... Kjempe kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. november 2014 Forfatter #545 Del Skrevet 28. november 2014 Vi får besøk av min beste venninne i helga. Vi skal lage konfekt, pynte til jul og spise god frokost på første søndag i advent. Planen er å fortelle henne om graviditeten også Håper julekortene kommer i posten i dag Og det ble kake på meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 28. november 2014 #546 Del Skrevet 28. november 2014 Det hørtes jo superkoselig ut! Jeg skal jobbe i helga, men når dagen er over på lørdag skal jeg bare slumre Akk, julekort. Tvang mrdior til å klippe seg i går sånn at vi får tatt bilder til våre kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. november 2014 #547 Del Skrevet 28. november 2014 Så koselig da!! Jeg gleder meg til samboeren barberer bort movember skjegget sitt i helga sånn at vi også kan ta bilder til julekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. november 2014 #548 Del Skrevet 29. november 2014 Høres veldig koselig ut med venninnebesøk i helga Satser på at du får sovet litt ekstra også, da Hurra for kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. november 2014 #549 Del Skrevet 29. november 2014 Så koslig! kos deg med veninnebesøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. november 2014 Forfatter #550 Del Skrevet 30. november 2014 Venninnebesøk overstått, og hun ble så glad for den store nyheten! Jeg fikk ikke lov til å bære handleposene inn fra bilen engang Vi har fått startet med julebaksten med karameller og peanøtter og sjokolade-konfekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 30. november 2014 #551 Del Skrevet 30. november 2014 Så koselig med besøk og deling av nyheter:) lager dere for å gi bort eller spiser dere det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. desember 2014 #552 Del Skrevet 1. desember 2014 Venninnebesøk overstått, og hun ble så glad for den store nyheten! Jeg fikk ikke lov til å bære handleposene inn fra bilen engang Vi har fått startet med julebaksten med karameller og peanøtter og sjokolade-konfekt Ååh, så koselig Rart det der, at man blir litt "invalid" i andres øyne med en gang de vet at man er gravid Selv om det selvfølgelig er i beste mening og litt søtt Det hørtes sååå godt ut Jeg tar på meg ansvaret for risboller og sjokoladeboller i år Og så skal jeg være med mamma på pepperkakebaking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #553 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Det er nok til eget bruk, jeg er ikke så glad i småkaker, så da blir det konfekt i stedet Arbeidsdag igjen i dag, og jeg soser rundt og lengter tilbake til senga. Huff... Merker godt at noen ekstra timer i senga på morgenen i helga hjelper godt, selv om jeg la meg halv ti i går Våknet i 4-tida igjen og lå og så på klokka som nærmet seg tidspunktet for vekkerklokka. Tror jeg må bestille legetime og høre om mulighet for delvis sykemelding Endret 1. desember 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #554 Del Skrevet 1. desember 2014 Det blir legetime i dag kl 1330. Skal bli godt å forhåpentligvis få et lite pust i bakken. Forrige uke var jeg helt skutt, og denne uka startet ikke så bra den heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. desember 2014 #555 Del Skrevet 1. desember 2014 Greit å ha litt overskudd til overs:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #556 Del Skrevet 1. desember 2014 Det ble 50% sykemelding denne og neste uke. Fikk beskjed om å stå opp på natta når jeg ikke får sove. Håper jeg klarer å komme meg ut av det slitsomme mønsteret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. desember 2014 #557 Del Skrevet 1. desember 2014 Håper 50%en hjelper deg. Jeg også fikk en skikkelig bølge med trøtthet rundt uke 13-16 om jeg ikke husker feil Syyykt slitsomt! Men det går over - viktig å huske på Nå kan du ta powernaps på dagtid også De ukene dine går sååå mye fortere enn mine! PS. Andebryst er det beste som finnes! Spiser det LETT rødt inni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #558 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg tror jeg har godt av noen dager der jeg kan slappe av litt. Jeg fikk nemlig en total melt down da jeg ikke fant bilen på parkeringsplassen til jobben til M og jeg ikke fikk svar fra M om hvor den stod parkert. Lite søvn gir tydeligvis skikkelig frynsete psyke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. desember 2014 #559 Del Skrevet 1. desember 2014 Høres ut som du trenger det ja:) hvil deg med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. desember 2014 #560 Del Skrevet 1. desember 2014 Greit med en 50% sykemelding. Høres ut som om du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå