AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Jeg var igjennom en konisering for 3 uker siden og det blør fortsatt :-( Ikke mye, men noen dråper friskt blod etter vært toalettbesøk. Jeg er så lei nå. Noen som vet hvor lenge det er mulig å blø etter en konisering? Kan det være at såret rett og slett ikke vil gro?Anonymous poster hash: a192f...a42
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Det er da helt normalt. Slapp av! Man blør gjerne i tre-fire uker. Og ofte kan det komme frisk blod på nytt da skorpa faller av. Forøvrig så fikk du et ark med informasjon og telefonnummer til de som opererte deg som du kan ringe hvis du lurer på noe. Anonymous poster hash: a5cd1...df5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå