Gå til innhold

Noen som genuint har "dumpet seg selv" i et forhold ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I de tilfellene hvor man innser selv at man har tapt seg så mye at en av ren medlidenhet bryter opp og lar den andre finne noen andre ?



Anonymous poster hash: b8e7f...0da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I de tilfellene hvor man innser selv at man har tapt seg så mye at en av ren medlidenhet bryter opp og lar den andre finne noen andre ?

Anonymous poster hash: b8e7f...0da

Jeg ville heller å funnet en psykolog, hvis jeg trodde så dårlig om meg selv.

Anonymous poster hash: e4eb1...248

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de tilfellene hvor man innser selv at man har tapt seg så mye at en av ren medlidenhet bryter opp og lar den andre finne noen andre ?

Anonymous poster hash: b8e7f...0da

Jeg har dumpet menn pga min selvverd ja. Den ble ikke mindre i løpet av forholdet, men heller ikke sterkere enn det som var utgangspunktet

Anonymous poster hash: 8f421...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst ?

Jeg lar partneren min bestemme om han vil være sammen med meg eller ikke. Ikke på noe tidspunkt skal jeg bestemme at jeg har "tapt meg" så mye at han ikke skal ville være sammen med meg lenger. På samme måte vet jeg at jeg vil elske mannen min uansett, siden han er den han er, og ikke pokker om han skal få bestemme noe annet!

Hva med å ha en samtale med partneren i stedet, og høre om h*n er fornøyd med forholdet? Hvis svaret er "nei" kan du jo tilby han en "easy out". Hvis ikke, så behøver du psykolog, for å jobbe med selvbildet ditt.



Anonymous poster hash: 25e58...94c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dumpet noen fordi jeg følte meg for skadet til å fortsette, og trodde kanskje uansett ikke han ville kjempe for meg på den måten noen måtte ha kjempet for meg for at jeg skulle ha sluppet dem inn på meg.



Anonymous poster hash: d96d1...b86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dumpet pga jeg til slutt skjønte at jeg gjorde meg dummere enn jeg var i forholdet kun pga han.

Jeg var nok sammen med en hverdagspsykopat, 2 år etter føler jeg ikke noen trang til å gå inn i et forhold av frykt for samme greia igjen.. Har man først funnet en spesifikk type, velger man det mest sannsynlig igjen senere, og det er jeg ikke helt klar for.



Anonymous poster hash: 87551...f73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde det slutt fordi jeg var syk. Orket nesten ikke å være sammen med ham, og jeg syntes ikke det var rettferdig mot ham at jeg kanskje orket å være med ham 1-2 ganger i uken (vi så hverandre 4 ganger en måned, han bor 15 min unna meg)
Det var fælt, men det var nok riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...