Gå til innhold

Deprimert, angst, lav energi.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er deprimert og har angst.

I det siste har jeg vært veldig anspent. Har følt meg litt svimmel av og til..

Og jeg føler meg ekstremt sliten, hele tiden. I dag har jeg knapt orket å gå bort til kjøkkenet for å lage noe helt enkelt å spise, bare å dusje føles nærmest uoverkommelig.

Hvordan får jeg energinivået litt opp? Noen ganger er jeg ute og går turer, da blir jeg helt ferdig enten senere på dagen, eller dagen etter...

Anonymous poster hash: 9f84f...59f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trening er det eneste som hjelper. Det er helt grusomt til å begynne med, men så kommer energien sakte men sikkert etterhvert.

Anonymous poster hash: fb241...d6a

Skrevet

Har du sjekket om du får i deg det du trenger av vitaminer? Mangel på vitamin D fører både til lavt energinivå og depresjon, f.eks.

Anonymous poster hash: 64619...4b2
Skrevet

Start med korte turer i rolig tempo?

Innfør noen rutiner.

Fokuser på å gjør ting som gjør deg godt! Ikke få dårlig samvittighet av å spise godteri på en onsdag, hvis du vil ha litt..

Hvis du har en del som bør gjøres, skriv det opp på liste. Haster det egentlig så veldig å vaske badet f.eks.? Eller kan det nedprioriteres, så du kan lese i favorittbladet ditt, eller invitere en venn akkurat nå i stedet?

Ikke si ja til noe fordi du tror det forventes av deg, når det egentlig er motsatt av hva du ønsker/har kapasitet til.

Anonymous poster hash: 743f8...af8
Skrevet

Har det på samme måte, vil bare si at du ikke er alene :hug:

Anonymous poster hash: b436a...6a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...