Tante Betty Skrevet 12. juli 2004 #63 Skrevet 12. juli 2004 Jazzz.. eller NEI! DJÆZZ! D er jazzfestival i Molle jo, og sommer sommernatt VÅKEN!
Tante Betty Skrevet 12. juli 2004 #65 Skrevet 12. juli 2004 D er fordi d er langt på kveld, og egentlig er jeg ikke så våken som jeg prøver å gi inntrykk av. Bedre forstå nå?
Gjest 1111 Skrevet 12. juli 2004 #66 Skrevet 12. juli 2004 Ja, det var mer forståelig. hører jeg senga rope kanskje? kanskje du har en flue som roper etter deg? :D
Tante Betty Skrevet 12. juli 2004 #67 Skrevet 12. juli 2004 Mer sannsynlig at det er en katt (eller kanskje tilmed to...)
Tante Betty Skrevet 12. juli 2004 #69 Skrevet 12. juli 2004 skulle ikke være vanskelig å ordne, men det følger med en del pels... Har hund også jeg he he, men han ligger helst på gulvet
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #71 Skrevet 13. juli 2004 OPPDATERING: I dag morges .. når jeg åpnet døren til stuen .. var flua i full vigør igjen. Den sto som vanlig rett på innsiden av døren .. og kastet seg ut i det jeg åpnet :o ... At den forsvant ut på natten i går .. skyltes nok et litt stort inntak av hissige jordbær sammen med oss andre i sofaen.. men det skal mer til for å ta knekken på flua fea helvete.. det er klart...
Gjest 1111 Skrevet 13. juli 2004 #73 Skrevet 13. juli 2004 OPPDATERING: I dag morges .. når jeg åpnet døren til stuen .. var flua i full vigør igjen. Den sto som vanlig rett på innsiden av døren .. og kastet seg ut i det jeg åpnet :o ... At den forsvant ut på natten i går .. skyltes nok et litt stort inntak av hissige jordbær sammen med oss andre i sofaen.. men det skal mer til for å ta knekken på flua fea helvete.. det er klart... Vi får innta litt hissige jordbær med han i dag og
Gjest Catwoman Skrevet 13. juli 2004 #74 Skrevet 13. juli 2004 Jeg slo jo ihjel den flua i stad jeg... har den stått opp fra de døde? Prøver igjen *klask* Men pleier ikke egentlig fluer å bli sløve etter så mange dager innendørs da? så sløve at du kan bevege hånden sakte mot den og knuse den, hvis man ønsker det.
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #75 Skrevet 13. juli 2004 Bare for å gjøre deg ekstra glad; Fluer Gå tett inntill en annen person. Da vil fluene samle seg rundt den andre, og så er det bare å løpe vekk, råder Mehl. Stiller meg tett inntil Suzy
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #76 Skrevet 13. juli 2004 Vi får innta litt hissige jordbær med han i dag og Liker absolutt hissige jordbær....
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #77 Skrevet 13. juli 2004 Jeg slo jo ihjel den flua i stad jeg... har den stått opp fra de døde? Prøver igjen *klask* Men pleier ikke egentlig fluer å bli sløve etter så mange dager innendørs da? så sløve at du kan bevege hånden sakte mot den og Min flue er absolutt ikke død :evil: .. og den er absolutt ikke sløv heller .. men forhåpentligvis ble den igjen hos Suzy..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå