Gå til innhold

Hvor lenge lever en flue???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Zzzlutt opp'a, jeg zzzovner av den zzz..

Skrevet

Jazzz.. eller NEI! DJÆZZ! D er jazzfestival i Molle jo,

og sommer sommernatt VÅKEN!

Skrevet

D er fordi d er langt på kveld, og egentlig er jeg ikke så våken som jeg prøver å gi inntrykk av. Bedre forstå nå?

Skrevet

Ja, det var mer forståelig. hører jeg senga rope kanskje? kanskje du har en flue som roper etter deg? :D

Skrevet

Mer sannsynlig at det er en katt (eller kanskje tilmed to...)

Skrevet

skulle ikke være vanskelig å ordne, men det følger med en del pels...

Har hund også jeg he he, men han ligger helst på gulvet

Skrevet

OPPDATERING:

I dag morges .. når jeg åpnet døren til stuen .. var flua i full vigør igjen. Den sto som vanlig rett på innsiden av døren .. og kastet seg ut i det jeg åpnet :o ...

At den forsvant ut på natten i går .. skyltes nok et litt stort inntak av hissige jordbær sammen med oss andre i sofaen.. men det skal mer til for å ta knekken på flua fea helvete.. det er klart... :roll:

Skrevet
OPPDATERING:

I dag morges .. når jeg åpnet døren til stuen .. var flua i full vigør igjen. Den sto som vanlig rett på innsiden av døren .. og kastet seg ut i det jeg åpnet :o ...

At den forsvant ut på natten i går .. skyltes nok et litt stort inntak av hissige jordbær sammen med oss andre i sofaen.. men det skal mer til for å ta knekken på flua fea helvete.. det er klart... :roll:

Vi får innta litt hissige jordbær med han i dag og :sjarmor:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg slo jo ihjel den flua i stad jeg... har den stått opp fra de døde? Prøver igjen *klask*

Men pleier ikke egentlig fluer å bli sløve etter så mange dager innendørs da? så sløve at du kan bevege hånden sakte mot den og knuse den, hvis man ønsker det.

Skrevet
Bare for å gjøre deg ekstra glad; Fluer

:frustrert:

Gå tett inntill en annen person. Da vil fluene samle seg rundt den andre, og så er det bare å løpe vekk, råder Mehl.

Stiller meg tett inntil Suzy :sjarmor:

Annonse
Skrevet

Vi får innta litt hissige jordbær med han i dag og :sjarmor:

Liker absolutt hissige jordbær.... :sjarmor:

Skrevet
Jeg slo jo ihjel den flua i stad jeg... har den stått opp fra de døde? Prøver igjen *klask*

Men pleier ikke egentlig fluer å bli sløve etter så mange dager innendørs da? så sløve at du kan bevege hånden sakte mot den og

Min flue er absolutt ikke død :evil: .. og den er absolutt ikke sløv heller .. men forhåpentligvis ble den igjen hos Suzy.. :sjarmor:

Skrevet

*hopper etter flua for å fange den* :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...