Gå til innhold

Kjønnsvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk påvist kjønnsvorter for en mnd tid siden og fikk condyline av legen. Penslingen har vært litt av og på da jeg reagerer så sterkt på stoffet. Jeg hovner opp, blir sår og det er utrolig vondt. I tillegg klør jeg mye der nede, noe legen mente var på grunn av vortene. Men jeg syns ikke det har vært noe bedring, kanskje 1-2 som har blitt borte bare. Greia er nå at jeg vil ha mer hjelp hos lege, men jeg er student og bor i Oslo et godt stykke unna fastlegen hjemme. Så det jeg lurer på er hvem jeg kan gå til her? Eller om jeg skal oppsøke lege eller gynekolog eller hva jeg skal gjøre.. Det her er så dritt da det ikke er mulig å ha sex eller noe. Jeg kan ikke finne på å si det til en som jeg har vært litt av og på meg heller, fordi da vet snart hele hjemstedet om det..

Anonymous poster hash: f2bfa...240

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville ringt legekontoret du var på og spurt om resept på Wartec. Når du har vært der med problemet er det ikke sikkert at du trenger ny time for å få resept, og med e-resept henter du bare på hvilket som helst apotek. Det løser nok dine problemer, i hvert fall for en stund... ;)

Anonymous poster hash: 7c361...11e
Skrevet

Olafiaklinikken er kjempeflinke på kjønnssykdommer. De er i tillegg gratis.

Anonymous poster hash: 86551...3ba

Skrevet

Jeg fikk også den av legen, men trenge den aldri. Gynekologen sprayet 1 gang med noe som var veldig sterkt det fjernet alt med engang. Det svei som bare det dagen etter men alt forsvant. Og jeg hadde veldig mye. Jeg dro til en privat klinikk for å få det fjernet så fort så mulig da. Lykke til

Anonymous poster hash: cf015...899

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...