Gå til innhold

Jomfru i en alder av 21

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 21 år som fortsatt er jomfru. Jeg har så vidt kysset gutter, så generelt sett er jeg ganske uerfaren. One night stands frister ikke, har jo lyst til å ha sex med en jeg er trygg med. Dessuten er jeg ganske sjenert, så det er kanskje litt av problemet. Ikke det, jeg har opplevd orgasme ved onanering, men jeg har aldri hatt samleie. Det er litt frustrerende også, for jeg har jo lyst, og alle venninnene mine har gjort det (ikke at det spiller noen stor rolle, men likevel). Litt kjedelig på jentekvelder og så kommer det litt juicy sex-historier, og jeg ikke har noe å bidra med. Tror ikke jeg har sagt til dem at jeg er jomfru forresten..

Noen andre som er i samme situasjon eller har noen "tips" å komme med?

Anonymous poster hash: f29e5...f7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestevenninna mi fylte nettopp 26, og hun er fortsatt jomfru. Er vel ingen spesiell årsak til det, har bare blitt sånn tror jeg. Er ikke noe "galt" med henne for å si det sånn.

Så har vel ikke noen tips annet enn at det skjer når det nå skjer:) Bare husk beskyttelse:)

Anonymous poster hash: 9604b...949
Skrevet

jeg var jomfru til jeg var 19, heller det er å være en løstøs med med sykdommer som 90% av jenter er idag

Anonymous poster hash: 34f70...a27
Skrevet

Jeg ville ikke stresset mht til det om jeg var deg, du høres jo reflektert ut omkring din egen situasjon og sier at ONS ikke er for deg samt at du kun vil ha sex med noen du er trygg på, det høres ut som sunne betraktninger og at du kjenner det selv og setter dine egne grenser.

Du sier jo at du onanerer og har orgasme så seksuelt er du jo ikke helt uerfaren, det ligger endel i å kjenne seg selv også på det plan.

At du føler at du ikke har så mye å "bidra" med på det feltet i forhold til dine venninner trenger vel ikke være ett problem for dem, selv om det kanskje er slik du føler det. Du kan vel eventuelt bare si at du er jomfru skulle det komme opp, det kan være mange grunner til at mennesker debuterer sexsuelt sent i livet, og du er jo enda en ung kvinne.

Er du sosial og åpen får å bli kjent med mennesker så tipper jeg nok at det ordner seg.

Jeg er også jomfru, og er ærlig om det dersom det kommer opp, skal dog innrømme at noen blir forundret og nysgjerrig men dem om det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...