AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Er det vanlig å teste seg jevnlig for graviditet mens man går på hormonprevansjon? Vurderer å kjøpe strimler fra billigetester.no, for det har blitt en del testing de siste månedene, og blir dyrt i lengden. Min mor hadde "mensen" de fire første månedene da hun var gravid med meg, så jeg stoler ikke helt på at fordi man har mens er man ikke gravid. Eller er det unødvendig? Andre som gjør det, og hvor ofte tester dere? Og et tilleggsspørsmål - kommer testene fra billigetester.no i helt anonym pakke uten logo, ingenting? Anonymous poster hash: b1a19...51a
PrinsesseNila Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Dersom prevansjonen jeg brukte gjorde at jeg mistet mensen hadde jeg utvilsomt testet gjevnlig. Men nå på p-piller føler jeg meg ganske sikker så lenge jeg får blødning. Jeg har ikke testet noen gang i løpet av de 3 årene jeg har gått på p-piller. Skal slutte med p-piller etter nyttår da, så da kommer jeg nok til å være helt paranoid og ta en test om mens er bare to-tre dager sen Litt over middels redd for å bli gravid kan en si 1
Silfen Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Sikkertsvar.no har billigere tester enn billigetester.no, som er en av de dyreste billigtestene på markedet. Just saying.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Sikkertsvar.no har billigere tester enn billigetester.no, som er en av de dyreste billigtestene på markedet. Just saying. så bra. Kommer de i anonym pakke i posten? Bor i kollektiv så vil helst ikke ha det annonsert for hele verden om jeg bestiller derfra Anonymous poster hash: b1a19...51a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Tester jevnlig 1 gang i måneden selv om vi bruker prevensjon fordi det er krise for oss å bli gravid. Hadde en annen prevensjon før hvor jeg mistet menstruasjonen og det var da jeg begynte med det. Kjøper også hos billige-tester.no, mener konvolutten var helt anonym men husker ikke nå akkurat hvordan den så ut. Anonymous poster hash: 5b774...a1a
Silfen Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Ja, det regner jeg med at de gjør, det pleier stå på siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå